Vinohradská 3217/167, Praha - Strašnice, okres území Hlavního města Prahy
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu určitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné i pro:
osoby bez praxe, důchodce
Zařazení:
administrativní pracovník, fakturant/fakturantka, finanční účetní, účetní, administrativa, finance a ekonomika
Co říká ZENOVA services s.r.o. o pozici
ZENOVA services s.r.o. je českou společností působící po celé České republice a spolehlivý partner s dlouholetými zkušenosti na trhu v oblasti služeb facility managementu. Pro naše klienty zajišťujeme především služby technické správy budov, energetický management, úklidové služby, odpadové hospodářství, recepční a administrativní služby, údržbu zeleně a další.
Asistent/ka finančního oddělení
Do kolektivu finanční účtárny hledáme kolegu/yni na pozici asistenta/ky finančního oddělení.
Hledáme posilu, které nebude cizí práce v administrativě a zároveň bude ochotna se časem posunout v účetní problematice.
NÁPLŇ PRÁCE:
administrativa spojená s chodem finančního oddělení,
přijetí faktur (papírová i on-line forma) a jejich následné zpracování,
komunikace s interními zaměstnanci, ale i externími dodavateli služeb,
práce s interním systémem (kontrola objednávek).
POŽADUJEME:
min. SŠ vzdělání – výhodou ekonomické či obchodní zaměření,
uživatelská znalost práce s MS Office (Outlook, Excel a Word),
komunikace, samostatnost, spolehlivost a odpovědný přístup k práci,
praxe v oboru a znalost účetní agendy výhodou, nikoliv podmínkou,
vedení pokladny drobného vydání a vyúčtování provozních záloh (pro cca 60 provozních manažerů)
NABÍZÍME:
20+5 dní dovolené navíc,
firemní notebook a mobilní telefon (se zvýhodněným tarifem pro rodinné příslušníky),
masáž každý měsíc zdarma,
Multisport kartu za zvýhodněnou cenu,
stravenkovou kartu Edenred,
smlouvu na dobu určitou jeden rok s možností dalšího prodloužení,
zázemí stabilní společnosti,
odpovídající finanční ohodnocení,
možnost kariérního růstu,
specifická pracovní doba a zkrácené páteční dny (PO-ČT 8:00 – 17:00, PÁ 8:30 – 15:00).
Pozice je vhodná pro absolventy středních škol / a nebo důchodce.
Pokud Vás nabízená pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis spolu s průvodním dopisem.
Budeme se těšit na setkání!
Pošlete odpověď na pozici Asistentka finančního oddělení
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost ZENOVA services s.r.o., IČO: 25051865, Vinohradská 3217/167, Praha, Strašnice, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.