Jazyky:čeština (výborná), němčina (základní) nebo angličtina (mírně pokročilá)
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, kafetérie, možnost delšího neplaceného volna, možnost si napracovat hodiny, individuální rozvržení pracovní doby, příspěvek na dopravu, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, možnost studijního volna, vlastní organizace náplně práce
Vhodné i pro:
osoby bez praxe, důchodce, osoby na mateřské/rodičovské, OZP s docházením do firmy (tělesně postižení, ostatní)
Zařazení:
administrativní pracovník, pracovník back office, recepční, referent, správce vozového parku, hostes/hosteska, administrativa, cestovní ruch a ubytování, služby
Co říká Aeroklub České republiky z.s. o pozici
Pracovní podmínky:
Práce na 60-100% úvazek, alespoň 3 dny v týdnu v kanceláři, zbytek homeoffice.
Zajímavá různorodá práce se sportovně založenými spolupracovníky.
Komunikace se 112 členskými organizacemi, 7500 členy, státní reprezentací, s talentovanou mládeží v leteckých sportech, s obchodními a sportovními partnery.
Dlouhodobá pracovní pozice – alespoň 10 let vítáno.
Odměna 30.000kč/měsíc.
Pozice vhodná i pro absolventy
Pracovní náplň:
Administrace datové, mailové i poštovní korespondence, částečně i v anglickém jazyce.
Spolupráce na přípravě, změnování a kontrole pojistných smluv AeČR.
Vystavování certifikátů k pojištěním.
Podpora vyřízení pojistných událostí.
Spolupráce na realizaci dotací NSA a dalších poskytovatelů na činnost svazu, reprezentaci a rozvoj talentů.
Vedení registru smluv a závazků.
Spolupráce s externí účetní firmou, zajišťování schválení faktur, plateb.
Administrace cestovních příkazů pro pracovníky, spolupracovníky AeČR, závodníky a reprezentanty.
Zajišťování cest reprezentace na závody po celém světě, pomoc s řešením vzniklých problémů.
Podpora zasedání statutárů, komisí, valných hromad a dalších jednání.
Podpora vedení evidence členských organizací, zejména příspěvků jednotlivých členských organizací AeČR, řešení nedoplatků, přeplatků.
Vedení a aktualizace archivu jak elektronického, tak papírového.
Předpokládané znalosti a dovednosti:
Základní znalosti a zkušenosti s administrativou malé firmy nebo spolku nebo chuť se to naučit
Znalost práce s Excel, Word, Powerpoint, zkušenost s prací v cloudu je výhodou, práce s počítačem bez další asistence nutností.
Základní znalost účetnictví, znalost software ABRA-FLEXI je výhodou, naučíme..
Znalosti nebo zkušenosti s ekonomikou spolků nebo dotacemi vítány.
Velkou výhodou je povědomí o leteckých sportech nebo letecké technice.
Základní schopnost domluvit se anglicky a dobrá schopnost písemné anglické komunikace nutností, další jazyky vítány.
Co vám můžeme nabídnout
Dlouhodobá stabilní pracovní pozice
Pozice vhodná pro absolventy
Benefity, které si nově vznikající sekretariát prosadí
Termín nástupu kdykoliv dle dohody.
Pošlete odpověď na pozici Pracovník sekretariátu sportovního svazu (opakované)
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Aeroklub České republiky z.s., IČO: 00537403, U Pergamenky 1511/3, Praha, Holešovice, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.