Pro náš sklad v oblasti Prahy hledáme spolehlivou a angažovanou administrativní asistentku, která bude poskytovat administrativní podporu vedení společnosti a místnímu týmu. Kancelář se nachází přímo v areálu.
Náplň práce:
· Administrativní a organizační podpora vedení společnosti
· První kontaktní osoba pro zákazníky a dodavatele
· Koordinace s partnerskými společnostmi a reporting
· Spolupráce při tvorbě nabídek
· Obecné administrativní činnosti, pošta, telefon a archivace
Zaměstnanecké výhody:
· Stabilní společnost s dlouholetými zkušenostmi
· Průběžný odborný rozvoj prostřednictvím školení a kurzů
· Flexibilní pracovní doba, možnost i zkráceného úvazku
Požadavky:
· Ukončené odborné vzdělání (obchodní nebo administrativní)
· První pracovní zkušenosti na obdobné pozici výhodou
· Plynulá znalost německého a/nebo anglického jazyka
· Dobrá znalost práce s IT nástroji (MS Office a další ERP systémy)
· Pečlivá, dochvilná a na řešení orientovaná osobnost
· Organizovaný a systematický způsob práce
· CV je třeba zaslat v českém a německém al./anglickém jazyce
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.