Jsme česká společnost FOXON s.r.o., která funguje už od roku 2006. Specializujeme se na opravy a prodej dílů průmyslové automatizace, diagnostiku sítí PROFIBUS a PROFINET, pořádáme odborná školení a pracujeme na projektech Industry 4.0. Naše projekty FIOT (Factory Internet of Things) se zabývají digitální transformací výrobních závodů, z kterých pomocí nejnovějších technologií a inovativních přístupů tvoříme Data-driven podniky.
DĚLÁŠ RÁD LIDI ŠŤASTNÝMI? TAK PATŘÍŠ NA NAŠE ZAKÁZKOVÉ ODDĚLENÍ.
Koho vlastně hledáme?
Někoho, kdo se nebojí technických produktů, ale pořád zůstává lidský. Kdo umí poradit a nebojí se zeptat. Někoho, kdo nehledá důvody, ale způsoby. Někoho, kdo by pro spokojeného zákazníka udělal cokoli.
On může být i ona. On (nebo ona) můžeš být TY.
Co budeš dělat?
Tvůj den nebude jen o papírování – budeš součástí obchodního procesu od začátku až do konce. Zákazník pošle poptávku – ty ji zpracuješ, vyhledáš nejlepší řešení, připravíš nabídku, objednáš zboží nebo opravu, dohlédneš na realizaci a zajistíš, že všechno proběhne hladce, až po finální fakturaci.
- zpracování přijatých poptávek a příprava cenových nabídek,
- zadávání objednávek od zákazníků do systému,
- objednávání dílů nebo oprav u dodavatelů (denně v angličtině),
- příprava podkladů k expedici a vystavování faktur,
- správa databáze obchodních případů, každodenní komunikace se zákazníky – e-mailem i telefonicky,
- úzká spolupráce s našimi obchodními zástupci,
- běžná agenda obchodního oddělení (telefonáty, pošta, evidence).
Pokud máš energii obchodníka a zároveň jsi pečlivý, určitě k nám zapadneš.
Co nabízíme?
- Práci ve firmě, která je jedinou svého druhu v ČR – to, co my, tady totiž nikdo nedělá,
- práci v týmu, skvělé pracovní podmínky a vybavení,
- odpovídající finanční ohodnocení,
- samostatnou a zodpovědnou práci,
- zajímavou práci z oblasti tuzemského i zahraničního obchodu,
- zkrácenou pracovní dobu na 7,5 hod + 0,5 hod (oběd) / den,
- stravenkový paušál,
- 22 dní dovolené + 1 den placené narozeninové volno (po 1 roce ve firmě),
- benefitní kartu Pluxee CARD (po zkušebce) - pravidelný měsíční příspěvek,
- příspěvek na mobilní telefon (po zkušebce), mobilní tarif + zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky,
- příspěvek na dopravu při dojíždění do práce více než 25 km/ den,
- ve středu ovoce nebo zeleninu zdarma,
- nástup ihned, práci na HPP,
- prima kolektiv,
- moderní kanceláře v klidné části Liberce (Vesec) v bezprostřední blízkosti MHD
A za to chceme, abys:
- měl/a min. SŠ vzdělání ekonomického směru,
- nebojíš se komunikovat – s kolegy, zákazníky ani dodavateli,
- mohl/a stavět na zkušenostech z předchozího zaměstnání na podobné pozici,
- uměl/a dobře anglicky – se zahraničními dodavateli si budeš psát prakticky denně,
- rozumíš si s počítačem a MS Office a práce s internetem tě nezdržuje (úplně ideální by bylo, kdybys uměl/a psát všemi deseti)
- umíš si zorganizovat den a máš věci pod kontrolou,
- administrativu bereš jako součást práce a neobtěžuje tě,
- byl/a samostatný/á, pečlivý/á, komunikativní, měl/a týmového ducha, prostě fajn.
Hodit se ti bude i němčina nebo to, že tě baví technika a elektro, ale nezbytné to není.
Tak co, jsi to ty?
Pokud splňuješ výše uvedené body (nebo alespoň půlku a tu druhou bereš jako výzvu), pošli nám svoje CV s fotkou a motivační dopis.