Jazyky:čeština (výborná) nebo angličtina (středně pokročilá)
Benefity:
mobilní telefon, provize z prodeje, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, příspěvek na dopravu, příspěvek na penzijní/životní připojištění, vlastní organizace náplně práce
Zařazení:
administrativní pracovník, obchodní referent, administrativa, prodej a obchod
Co říká FOXON s.r.o. o pozici
Jsme česká společnost FOXON s.r.o., která funguje už od roku 2006. Specializujeme se na opravy a prodej dílů průmyslové automatizace, diagnostiku sítí PROFIBUS a PROFINET, pořádáme odborná školení a pracujeme na projektech Industry 4.0. Naše projekty FIOT (Factory Internet of Things) se zabývají digitální transformací výrobních závodů, z kterých pomocí nejnovějších technologií a inovativních přístupů tvoříme Data-driven podniky.
DĚLÁŠ RÁD LIDI ŠŤASTNÝMI? TAK PATŘÍŠ NA NAŠE ZAKÁZKOVÉ ODDĚLENÍ.
Koho vlastně hledáme?
Někoho, kdo se nebojí technických produktů, ale pořád zůstává lidský. Kdo umí poradit a nebojí se zeptat. Někoho, kdo nehledá důvody, ale způsoby. Někoho, kdo by pro spokojeného zákazníka udělal cokoli.
On může být i ona. On (nebo ona) můžeš být TY.
Co budeš dělat?
Povedeš si databázi obchodních případů.
Budeš zpracovávat zakázky - tým je rozdělený na poptávky/nabídky/objednávky a realizaci.
Budeš úzce spolupracovat s našimi obchodními zástupci.
Denně budeš komunikovat se zákazníky: e-mailem a telefonicky.
Neminou tě ani činnosti obchodního oddělení, tj. příjem a vyřizování telefonátů, pošty apod.
Co nabízíme?
Práci ve firmě, která je jedinou svého druhu v ČR – to, co my, tady totiž nikdo nedělá,
práci v týmu, skvělé pracovní podmínky a vybavení,
odpovídající finanční ohodnocení, tj. nástupní mzda 30 000 - 35 000 Kč,
samostatnou a zodpovědnou práci,
zajímavou práci z oblasti tuzemského i zahraničního obchodu,
zkrácenou pracovní dobu na 7,5 hod + 0,5 hod (oběd) / den,
stravenkový paušál,
22 dní dovolené + 1 den placené narozeninové volno (po 1 roce ve firmě),
benefitní kartu Pluxee CARD (po zkušebce) - pravidelný měsíční příspěvek,
příspěvek na mobilní telefon (po zkušebce), mobilní tarif + zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky,
příspěvek na dopravu při dojíždění do práce více než 25 km/ den,
kurzy anglického jazyka na pracovišti (po zkušebce),
ve středu ovoce nebo zeleninu zdarma,
stolní fotbálek, ping-pong v prostorách firmy,
nástup ihned, práci na HPP,
prima kolektiv,
moderní kanceláře v klidné části Liberce (Vesec) v bezprostřední blízkosti MHD
A za to chceme, abys:
měl/a min. SŠ vzdělání ekonomického směru,
mohl/a stavět na zkušenostech z předchozího zaměstnání na podobné pozici,
uměl/a dobře anglicky – se zahraničními dodavateli si budeš psát prakticky denně,
sis rozuměl/a s počítačem a MS Office ani práce s internetem tě nezdržovala (úplně ideální by bylo, kdybys uměl/a psát všemi deseti),
němčina nebo to, že tě baví technika a elektro, ale nezbytné to není.
Tak co, jsi to ty?
Pokud splňuješ výše uvedené body (nebo alespoň půlku a tu druhou bereš jako výzvu), pošli nám svoje CV s fotkou a motivační dopis.
Pošlete odpověď na pozici Pracovník obchodního oddělení - oddělení zakázek
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost FOXON s.r.o., IČO: 27358917, Česká 615, Liberec, Liberec XXV-Vesec, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.