Jazyky:čeština (pokročilá) a angličtina (mírně pokročilá)
Zařazení:
kontrolor, logistik, specialista logistiky, vedoucí/manažer skladu, doprava a zásobování, administrativa
Co říká Authentica, s.r.o. o pozici
Jsme Authentica Fulfillment. Od roku 2020 budujeme nejkomplexnější fulfillment centrum na českém trhu a hledáme člověka, který ukáže našim zákazníkům, že jsme právem špička v oboru. Jsme tým motivovaných lidí, kteří se nebojí výzev a zákazník je u nich na prvním místě. Potřebujeme parťáka, který bude zapadat, ctít stejné hodnoty co my a přispěje tak k celkovému úspěchu našeho fulfillmentového centra v Prologis parku v Syrovicích!
Hledáme zkušeného odborníka do našeho týmu, který spojí bezpečnostní standardy s efektivním vedením procesů a seniorní podporou provozu ve skladu fulfillmentu.
Co budeš mít na starosti:
Dohled nad dodržováním bezpečnostních předpisů (BOZP, PO) ve skladu fulfillmentu.
Identifikace rizik, provádění kontrol a návrh opatření ke zvýšení bezpečnosti práce.
Vedení evidence školení BOZP, zajišťování povinných revizí a auditů.
Koordinace a standardizace skladových procesů, zavádění zlepšení a best practices.
Řešení složitějších operativních situací a podpora vedoucího skladu.
Mentorování juniorních Operations Support Specialistů, sdílení know-how.
Tvorba reportů a analýz pro vedení, návrhy na strategická zlepšení.
Bez čeho se tahle role neobejde?
SŠ/VŠ vzdělání
Zkušenost s oblastí BOZP a PO – ideálně praxe v prostředí skladu, výroby nebo logistiky. Odpovídající kvalifikace (např. OZO BOZP/PO) výhodou.
Znalost skladových nebo výrobních procesů – rozumíš fungování provozu a dokážeš navrhovat efektivní řešení.
Schopnost identifikovat rizika a hledat způsoby zlepšení – bezpečnost a kvalita jsou pro nás klíčové.
Analytické myšlení a orientace na detail – umíš pracovat s daty a navrhovat strategická vylepšení.
Podílení se na tvorbě a nastavování skladových procesů a zajišťování jejich kontroly, funkčnosti a dodržování.
Zkušenost s vedením nebo mentorováním kolegů – rád/a sdílíš znalosti a podporuješ rozvoj týmu.
Organizační a komunikační schopnosti – zvládáš koordinaci úkolů napříč týmem a komunikaci napříč odděleními.
Samostatnost, zodpovědnost a proaktivní přístup - nevyhýbáš se problémům, ale jdeš jim naproti a hledáš cesty, jak je vyřešit.
Dobrá znalost práce s MS Office (zejména Excel), případně zkušenosti s WMS nebo jiným ERP systémem výhodou.
Angličtina na úrovni B1–B2 – používána jak v osobní komunikaci, tak při práci.
Co Ti můžeme nabídnout?
Motivující mzdové ohodnocení s ohledem na Tvůj individuální pracovní výkon.
Mzdu k 12. dni v měsíci.
25 dní dovolené
Firemní autobus ZDARMA z Brna a okolí až ke skladu a zpět.
Kariérní růst – u nás můžeš jít výš (i napříč firmou).
Káva, čaj a automat plný dobrot!
Drobné občerstvení formou firemních snídání jednou týdně!
Stravenkový paušál a příspěvek na penzijní připojištění (po zkušební době)
Multisport karta – a pokud ti po šichtě ještě zbyde energie, klidně si skoč do fitka, bazénu nebo na masáž. 🏋️
Odměna 15 000 Kč za doporučení nového kolegy
Hudba ve skladu, která Ti zvedne náladu i výkon – žádné ticho jako v knihovně!
Pokud Tě tato pozice zaujala a vidíš se v této roli, neváhej a ozvi se nám. Těšíme se, až Tě poznáme!
Pošlete odpověď na pozici Bezpečnostní technik / Koordinátor procesů & Senior specialista podpory provozu
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Authentica, s.r.o., IČO: 26883082, Vídeňská 102/113, Brno, Dolní Heršpice, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.