Náplň práce:
Do našeho týmu hledáme pečlivého a komunikativního člověka, který se nezalekne administrativy ani komunikace v angličtině. Tvým úkolem bude zpracovávat objednávky, komunikovat s dodavateli z Česka i ze zahraničí, hlídat skladové zásoby a podporovat chod našeho e-shopu. Pravidelná výpomoc ve skladu.
Co od Vás očekáváme:
Pokročilá znalost angličtiny (psaná i mluvená komunikace se zákazníky)
Základní znalost ekonomického systému POHODA výhodou
Pečlivost, spolehlivost a smysl pro pořádek
Znalost práce na PC (Word, Excel, e-mail a další)
Samostatnost a ochotu učit se nové věci
Co Vám můžeme nabídnout:
Stabilní práci v menší české firmě s přátelskou atmosférou
Nástupní mzdu 24 000 Kč
Pracovní dobu Po–Pá 7:00 - 15:30hod., žádné směny ani víkendy
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.