Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, vlastní organizace náplně práce
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, pracovník back office, pracovník call centra, pracovník front office, administrativa, finance a ekonomika, zákaznický servis
Co říká SAB Finance o pozici
Jsme SAB, úspěšná rostoucí společnost a lídr v oblasti devizových obchodů. Dbáme na výjimečnost v poskytování služeb našim klientům a udržování dlouhodobé spolupráce založené na expertíze, důvěře a proaktivitě.
Spojují nás hodnoty a jedinečná firemní kultura, díky které tvoříme silný tým a dosahujeme skvělých výsledků – staň se jeho součástí i ty!
Hledáme nového člena našeho akvizičního týmu na pozici Asistent/ka obchodního ředitele s akvizicemi. Pokud upřednostňujete aktivní komunikaci před psaním emailů, dokážete se zájmem nabídnout naše služby a sjednat schůzku, je tato pracovní příležitost právě pro vás!
Vaše práce bude zaměřena na dvě hlavní oblasti:
z 20% administrativní činnost pro obchodního ředitele – sjednávání a organizace schůzek, evidence obchodních aktivit v informačním systému
z 80% telefonická komunikace nejen se stávajícími klienty, ale především budete oslovovat nové klienty - firmy, kdy vaším cílem bude sjednání schůzky s obchodním ředitelem (nejedná se o tedy telefonický prodej)
budete také spolupracovat s dalšími odděleními a účastnit se školení pro váš rozvoj
Jaké předpoklady a znalosti u vás oceníme:
SŠ vzdělání a znalost MS Office
skvělé komunikační dovednosti, proaktivitu a zapálení pro práci
loajalitu vůči naší společnosti, kterou budete reprezentovat
organizovanost a spolehlivost
Nabízíme tyto benefity:
moderní kancelářské prostory v centru Prahy
4denní pracovní týden po roce trvání pracovního poměru
25 dnů dovolené
2 sick days
příspěvky na MultiSport kartu a firemní výuku anglického jazyka
příspěvek na penzijní připojištění
stravenkový paušál
mobilní telefon i pro soukromé účely a výhodný firemní tarif
firemní akce a teambuildingy - navštívili jsme Dominikánskou republiku, Dubaj, Zanzibar a další
Zašlete nám svůj životopis s fotografií, rádi Vás poznáme!
Pro více informací můžete kontaktovat také naše HR oddělení: +420 778 419 478.
Pošlete odpověď na pozici Asistent/ka obchodního ředitele s akvizicemi
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici budou společnosti TRINITY BANK a.s., IČO: 25307835, Praha - Nové Město, Senovážné náměstí 1375/19, PSČ 11000 a další společnosti vyjmenované níže, jakožto společní správci, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Seznam společných správců:
TRINITY BANK a.s., IČO: 25307835, Celetná 969/40, Staré Město, 110 00 Praha 1
SAB Finance a.s., IČO: 24717444, Na příkopě 969/33, Staré Město, 110 00 Praha 1
SAB o.c.p., a.s. - odštěpný závod, IČO: 08452962, Na příkopě 969/33, Staré Město, 110 00 Praha 1
FCM BANK Praha, odštěpný závod, IČO: 14411938, Celetná 969/40, Staré Město, 110 00 Praha 1
mediaport solutions s.r.o., IČO: 29192790, třída Tomáše Bati 2132, 760 01 Zlín
Excelia, advokátní kancelář, s.r.o., IČO: 14358611, Karolinská 654/2, Karlín, 186 00 Praha 8
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Dovolujeme si Vás upozornit, že součástí výběrového řízení na pracovní pozici v naší společnosti je i závěrečné zhodnocení průběhu výběrového řízení (i v případě, že kandidát nebyl úspěšný) a pro přijaté kandidáty zhodnocení fáze adaptace ve společnosti. Za tímto účelem Vám po skončení výběrového řízení anebo v době adaptace zašleme/můžeme zaslat e-mailem/sms žádost o poskytnutí zpětné vazby, odpověď na tento e-mail/sms a poskytnutí zpětné vazby je zcela dobrovolné a záleží na uchazeči, zda nám zpětnou vazbu poskytne.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381, se sídlem Menclova 2538/2, Libeň, 180 00 Praha 8 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů, e-mail: DPO-CZ@almacareer.com, resp. jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.