V GRANT THORNTON věříme, že tým je nejvíc. Pro nás to není klišé, ale realita a svým způsobem odměna. V týmu máš vždy nablízku lidi, kteří ti pomohou a neustále tě posouvají dál. Tým je pro nás zdroj zkušeností, znalostí a inspirace.
Jsme globální značka s českým srdcem – kombinujeme mezinárodní know-how s osobním přístupem. Férovost, respekt a otevřenost jsou u nás každodenní realitou, ne jen hezkou frází.
Přidej se k našemu Front Office týmu!
Právě teď hledáme do našeho týmu usměvavou, komunikativní a flexibilní posilu na part-time, která se nezalekne žádného úkolu a ráda přispěje k hladkému chodu naší recepce. Základní směny jsou vždy v pondělí a v pátek. K tomu je potřeba počítat s občasnou výpomocí i v jiných dnech – například během dovolených nebo v případě nemoci stálých recepčních. Hledáme tedy někoho, kdo kromě pevných dnů zvládne flexibilně zaskočit, když to situace vyžaduje.
Co vás čeká
- Zajištění profesionálního chodu recepce
- Komunikace s klienty a návštěvníky – osobně, telefonicky i e-mailem
- Správa kalendáře a rezervace zasedacích místností
- Administrativní podpora kolegů (evidence pošty, objednávky kancelářských potřeb apod.)
- Koordinace kurýrních a poštovních služeb
- Péče o příjemné prostředí kanceláře
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Výborné komunikační a organizační dovednosti
- Profesionální a příjemné vystupování
- Dobrou znalost práce s MS Office (Outlook, Word, Excel)
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
- Spolehlivost, pečlivost a schopnost pracovat samostatně
- Předchozí zkušenosti na podobné pozici jsou výhodou, nikoli podmínkou
Co vám můžeme nabídnout
- Práci na DPP/DPČ
- Přátelské pracovní prostředí ve stabilní mezinárodní společnosti
- Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
- Moderní kanceláře s dobrou dostupností
- Dny volna navíc