Do Čertous 2717/3, Praha - Horní Počernice
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (pokročilá)
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na pracovní oblečení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, pracovní oblečení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, mobilní telefon, firemní akce, bonusy/prémie, notebook, vlastní organizace náplně práce, sleva na firemní výrobky/služby
Zařazení:
pracovník back office, referent, správce vozového parku, nákupčí, project manager, administrativa, doprava a zásobování, technika, elektrotechnika a energetika
Co říká RAMIRENT o pozici
Společnost RAMIRENT je součástí jedné z největších společností v Evropě, která působí v oblasti pronájmu stavební techniky, výtahů, kontejnerů, lešení a pracovních plošin - skupiny Loxam. Kromě pronájmu kvalitního, renomovaného zařízení bez obsluhy nabízíme související doplňkové služby - technické poradenství, servis a dopravu. Na českém trhu působíme od roku 2006. Naším posláním je pomáhat zákazníkům zaměřit se na bezpečnost a soustředit se na efektivitu dodávání funkční techniky v duchu naší mise poskytovat „Spolehlivé služby s úsměvem“. Jedním z hlavních zájmů skupiny je spokojenost zaměstnanců, díky čemuž jsme v letech 2022, 2023 i 2024 získali ocenění Great Place to Work.
Baví Vás stavební technika, moderní technologie a rádi za sebou vidíte výsledky své práce? Momentálně rozšiřujeme náš tým a hledáme nového kolegu na pozici Fleet specialisty do technického oddělení.
KOHO HLEDÁME?
Kolegu, který:
má kladný vztah k technice
dokáže naslouchat, poradit a nebojí se komunikovat a najít řešení
dokáže pružně reagovat na vzniklé situace
dotáhne svou práci včas a do konce
nemá problém pracovat samostatně i v týmu
je otevřený novým zkušenostem a má chuť se zdokonalovat a posouvat
POŽADUJEME:
min. SŠ vzdělání s maturitou (ideálně technický nebo ekonomický směr)
prokazatelnou praxi v administrativě
praxe z oblasti správy fleetu - výhodou
ovládání práce s PC na velmi dobré uživatelské úrovni
technický přehled a zájem o obor
aktivní a samostatný přístup k řešení úkolů, spolehlivost, důkladnost a trestní bezúhonnost
výborné komunikační schopnosti a smysl pro týmovou práci
analytické dovednosti
schopnost zvládat práci pod tlakem
ŘP sk. B - aktivní řidič (podmínkou)
znalost anglického jazyka - aktivně (pravidelná komunikace se zahraničními kolegy)
znalost stavební techniky - výhodou
praxi v rentalu - výhodou
CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?
komplexní administrativní podpora oddělení Fleet & Sourcing (včetně reportingu a podpory/zastupování technického ředitele v době jeho nepřítomnosti)
správa interní dokumentace v rámci oddělení Fleet & Sourcing
administrace/správa dodavatelských smluv
příprava podkladů pro evidenci/pronájem techniky
pořizování/prodej/vyřazování techniky a související administrativa
zpracování přidělených nákupních faktur
zakládání dodavatelů, hodnocení dodavatelů/posuzování kvality dodávaného zboží a služeb
individuální zákaznické ceníky, nastavování individuálních cen pronájmu na nájemních smlouvách v IT systému
řešení škodových událostí z pohledu evidence majetku a fakturace
správa vozového parku (zajišťování registrace, pojištění a brandingu, řešení pokut a škodních událostí na firemních vozidlech)
příprava výkazů pro vyúčtování techniky v režimu split-rent
příprava výkazů pro vyúčtování prodaného zboží z konsignačních skladů
příprava podkladů pro měsíční hlášení INTRASTAT
evidence revizních zpráv, kalibračních listů a protokolů z dalších povinných kontrol techniky do karet zdrojů v IT systému
analýzy servisních nákladů, sledování čerpání budgetu pro údržbu a opravy strojů
správa katalogové části webových stránek (za oddělení Fleet & Sourcing)
správa tankovacích karet, mobilních telefonů, SIM karet a GPS jednotek
spolupráce při výběrových řízeních, implementace výsledků výběrových řízení a dodavatelských smluv
CO VÁM NABÍZÍME?
zajímavou a různorodou práci v prosperující a stabilní společnosti s možností profesního rozvoje
přátelský kolektiv
odpovídající finanční ohodnocení a propracovaný prémiový systém
možnost odborného vzdělávání (zvyšování a prohlubování kvalifikace na náklady zaměstnavatele)
balíček zajímavých zaměstnaneckých benefitů – příspěvek na stravování, MultiSport karta, teplé a studené nápoje na pracovišti, vitamínový program, 25 dnů dovolené, odměny za mimořádný výkon, příspěvky k životním jubileím, pracovní oděvy na míru, ochranné pracovní pomůcky, příspěvky na zimní a letní pracovní obuv, zaměstnanecké slevy
nástup dohodou
Zaujala Vás tato pracovní nabídka?
V případě zájmu o tuto pozici se přihlašte do výběrového řízení a zašlete nám svůj životopis spolu s krátkým průvodním dopisem, ve kterém se nám představíte. Těšíme se na Vás!
Pošlete odpověď na pozici Fleet specialista
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost RAMIRENT s.r.o., IČO: 27392431, Karlovo náměstí 559/28, Praha, Nové Město, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.