Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, firemní akce, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, 13. plat, zdravotní volno/sickday, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, příspěvek na penzijní/životní připojištění, kafetérie, nadstandardní lékařská péče
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, office manager, pracovník back office, administrativa, technika, elektrotechnika a energetika
Co říká Pražská energetika, a.s. o pozici
Pro naši dceřinou společnost PREenergo, a. s., která realizuje energetické služby a rozvoj a provoz obnovitelných zdrojů, hledáme nového kolegu nebo kolegyni.
Vaší prací bude:
komunikace s externími subdodavateli
zpracování daňových dokladů, faktur atd.
příprava podkladů pro sjednané zakázky technikům
komunikace se zákazníky, s ostatními útvary Skupiny PRE a s tím spojená základní poradenská činnost u nabízených energetických služeb
v rámci zástupu správa servisních činností pro e-mobilitu
zpracování požadavků týkajících se nákupu materiálů a služeb
správa skladového hospodářství (elektromateriál, nářadí atd.)
odpovědnost za správu majetku a vedení jeho evidence
zajištění organizačně-provozních záležitostí (zápisy z porad, péče o návštěvy, atd.)
podpora pro zaměstnance útvaru, objednávání kancelářských potřeb
Vhodný uchazeč má:
minimálně SŠ vzdělání s maturitou
zkušenosti z energetického prostředí – velkou výhodou
znalost práce s balíčkem MS Office (zejména MS Word, Excel, Outlook)
znalost SAP - výhodou
schopnost týmové spolupráce a komunikativnost
Nabízíme:
perspektivní zaměstnání u moderní a ekonomicky silné společnosti
kratší pracovní dobu (37,5 h týden)
5 týdnů dovolené + 4 sick days
pevnou pracovní dobu (po-čt 7:00 - 15:15, pá 7:00 - 14:00)
výjimečný program zaměstnaneckých benefitů (penzijní připojištění, zdravotní programy, kulturní akce)
osobní účet (cafeterie) v hodnotě 24 000 Kč
každoroční finanční odměny
stravenky v hodnotě 170 Kč (zaměstnanec si doplácí 65 Kč)
podpora odborného rozvoje a vzdělávání
Datum nástupu:
dohodou
Odpovídáte na pozici Pracovník řízení produktů a prodeje (administrativní podpora techniků)