Společnost Forever Living products je globální společnost se 47 letou historií a se zastoupením ve více než 140 zemí světa, která se zabývá výrobou a distribucí doplňků stravy a péčí o tělo a pleť. Základem našeho produktového portfolia je Aloe Vera, kterou pěstujeme na vlastních polích. Jsme největším pěstitelem Aloe Vera na světě s tou nejvyšší kvalitou potvrzené certifikáty kvality a vše co děláme, děláme s cílem dlouhodobé udržitelnosti.
Naše produkty jsou distribuované prostřednictvím nezávislé distribuční sítě, jejíž růst a dlouhodobá spokojenost je naší prioritou.
Pro český tým hledáme kolegu/ kolegyni do marketingového oddělení.
V České republice máme malý tým 4 lidí, kteří se starají o chod kanceláře v Praze a poskytují zákaznický servis a podporu pro nezávislé spolupracovníky. Jsme dynamický tým, který zastřešuje různé denní aktivity, v příjemném přátelském prostředí, kde si lidé navzájem vyjdou vstříc. Společně vytváříme příjemné rodinné zázemí.
Co vás čeká
Tato pozice je velmi různorodá a zahrnuje kombinaci několika oblastí.
1. Správa webových stránek
- Pravidelná aktualizace stránek se všemi aktuálními informacemi, fotografiemi, videi a dalšími materiály
- Zabezpečení 2 jazykových mutací český jazyk, anglický jazyk
- Každý měsíc zabezpečit analýzu využívání nástrojů a webu
2. Rozvoj prezence na sociálních sítích
- CZ SOME - ve spolupráci s marketingovým oddělením zabezpečit pravidelné posty dle priorit společnosti
- Zabezpečení kontentu pro SOME z globální, regionální databáze a úzká spolupráce s FBO a modifikace a zveřejnění jejich příspěvků
- Rozvíjet prezenci v on line sociálním prostředí, tak abychom zvyšovali povědomí o FLP CZ a motivovali lidi k nákupu či registraci a spolupráci
- Pravidelně měřit výkonnost SOME in Czech
- AI - maximalizace využití při lokalizaci globálních materiálů - zajištětní titulek nebo dabingu dle potřeb firmy v jazykových mutacích - český jazyk
- Úzká spolupráce s EU regionem i globálním týmem při zavádění novinek, poruchách či krizových situacích v oblasti technické podpory či nových nástrojů ( aplikace, ..)
3. Podpora rozvoje obchodu
- Podpora při prezentací pro firemní eventy a školení - sestavení obsahu dle agendy, úzká spolupráce se všemi odděleními při zajištění správného a úplného obsahu, tvorba grafiky s cílem jednotné firemní prezentace dle firemních standardů, zajištění kontroly a schválení finální prezentace
- Příprava tiskovin - překlady do češtiny
- Tvorba videí dle požadavků firmy
- Zajištění a správa ZOOM prosředí se všemi potřebnými finkcemi pro zajištění on line vysílání a účast s technickou podporou
- Aktivní účast na firemních eventech a zabezpečení technické a obchodní podpory eventu
4. Compliance
- Compliance pro FBO - překlad a příprava materiálu pro školení a zavedení pravidelné edukace pro FBO, abychom upevnili povědomí a zavedli standardy, jak pracovat v terénu v on line prostředí
- Sledování on line prostředí, kde FBO promují a kontrola zda dodržují compliance standardy
- Reportování compliance případů k řešení
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Minimálně 2 roky zkušenosti se správou webových stránek
Osobní zkušenost v administrátorském prostředím e shopu
Zkušenost se spoluprací s třetími osobami a nezávislými distributory
Znalost práce na Sociálních sítích, AI a nových technologíí, které podporují promo společnosti a zefektivňují práci
Znalost práce na PC, ovládání programů a jejich praktické využívání
Zkušenost se spoluprací v globálním prostředí
Zkušenost se zaváděním nových technologií a nástrojů v obchodě
Výhodou bude, pokud budete umět
Výhodou bude pokud budete mít zkušenost s MLM neboli referenčním marketingem a také zkušenost a znalost s doplňky stravy, které nabízíme.
Co vám můžeme nabídnout
Nabízíme dynamický, přátelský kolektiv, který má společnou misi. Máme připravené tako zaměstanecké výhody jako jsou:
- 13 plat
- placené masáže
- příspěvek na stravování
- možnost užívání roduktů na pracovišti zdarma
- možnost zakoupit výrobky s významnou slevou
- 5 týdnů dovolené
- Zdravotní volno / sick days
Flexibilní pracovní doba s pevným jádrem od 10,00 - 15,00 hod.