Tescan je víc než jen výrobce elektronových mikroskopů špičkové kvality. Jsme globální tým inženýrů, vědců, designérů a aplikačních expertů, kteří vytvářejí chytré postupy, které dávají smysl—pomáhají vědcům objevovat hranice možného a firmám vyrábět s dokonalou přesností a kvalitou.
Již více než 30 let umožňujeme vidět víc díky pokročilým technologiím SEM, mikro-CT a nyní i 4D-STEM. Navrhujeme řešení s ohledem na skutečné pracovní postupy – od materiálového inženýrství a geověd přes biologické vědy až po polovodiče – a zajišťujeme, že každý systém je intuitivní, připravený k použití a plně podporovaný po celou dobu své životnosti.
Tescan je místo, kde se potkává preciznost s funkčností, a kde je invence vítaná. Více o nás na www.tescan.com.
Pracuj oběma polovinami svého mozku— a celým svým srdcem.
O pozici:
Do našeho týmu hledáme kolegu či kolegyni na pozici Nákupčí, který/á bude mít na starosti realizaci a sledování nákupních objednávek podle stanovených strategií a smluv s dodavateli.
Vaším cílem bude zajistit plynulost dodávek materiálu pro výrobu a správnost dat v našem informačním systému.
Co bude Vaší náplní práce:
- Vystavování a sledování opakovaných výrobních objednávek, potvrzování dodávek s dodavateli a kontrola jejich plnění
- Pravidelná komunikace s dodavateli ohledně potvrzení termínů a řešení základních nesrovnalostí v dodávkách či kvalitě
- Udržování přesné evidence nákupních aktivit v systému ERP
- Sdílení informací o stavu objednávek a případných zpožděních s interními týmy (výroba, plánování apod.)
- Podpora Category Managera a zkušenějších kolegů v aktualizaci nákupní dokumentace
- Spolupráce na inventurách a reportech v rámci dodavatelského řetězce
- Eskalace složitějších případů (např. reklamace, cenové neshody, rizika dodávek) na seniorní nákupčí nebo vedení
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání v oboru logistika, řízení dodavatelského řetězce, ekonomika nebo technický obor (např. průmyslové inženýrství)
- Praxi 3 roky v oblasti nákupu nebo logistiky (ideálně ve výrobní či technické firmě)
- Základní znalost ERP systémů (SAP, QAD ect) a práce s MS Office balíčkem (Excel, Power Point ect.)
- Schopnost domluvit se anglicky (písemně i ústně)
- Schopnost orientovat se v technické dokumentaci
- Pečlivost, organizační schopnosti a proaktivní přístup
Co Vám nabízíme:
- Zajímavou a pestrou náplň práci
- Zaučení, odborné školení a perspektivu osobního i odborného růstu
- Systém interního vzdělávání, plně hrazený kurz angličtiny v pracovní době
- Flexibilní pracovní dobu, občasný home office
- 5 týdnů dovolené a až 2 dny Sick days
- Balíček zajímavých benefitů: dotovanou kartu Multisport, výhodný mobilní tarif, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování…
- Moderní, příjemné pracovní prostředí v Brně – Kohoutovicích s dobrou dopravní dostupností a zázemím pro cyklisty i jiné sportovce
- Nástup možný ihned