Chcete práci, kde si každý den připomenete, že děláte něco, co dává smysl?
U nás v pražírně kávy a e-shopu Aromaniac to zažíváme pořád – téměř denně nám chodí od zákazníků zprávy, že jsou z naší kávy a péče nadšení. Tyhle reakce si v týmu sdílíme a bereme je jako energii do další práce. Teď do našeho dvoučlenného týmu hledáme posilu – specialistu zákaznické péče.
Co u nás budete dělat?
Koho a co hledáme?
Co za to?
Chcete se k nám přidat?
Zašlete nám svůj životopis a průvodní dopis, do kterého rovnou napište, proč bychom měli vybrat právě vás a zároveň nám tam popište svoji nejlepší zkušenost se zákaznickým servisem libovolného e-shopu, prodejny či služby. Právě průvodní dopis nám většinou napoví víc než seznam zkušeností – dejte si na něm záležet.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.