Jazyky:čeština (výborná), angličtina (středně pokročilá) a ruština (středně pokročilá)
Benefity:
firemní rekreační zařízení, vzdělávací kurzy, školení, firemní akce, zdravotní volno/sickday, notebook, občerstvení na pracovišti
Vhodné i pro:
uprchlíky z Ukrajiny
Zařazení:
hlavní účetní, finance a ekonomika
Co říká Worker&Work s.r.o. o pozici
Staňte se součástí projektu s globálním dopadem!
Společnost se sídlem v České republice, hledá zkušeného a spolehlivého profesionála na pozici Hlavní účetní.
Jsme český investiční fond kvalifikovaných investorů s proměnným základním kapitálem se zaměřením na investice do aktiv s předpokládaným vyšším výnosem a tomu odpovídajícím rizikem.
Funkční povinnosti samostatného hlavního účetního ve skupině investičních společností
Zajištění úplného a správného vedení účetnictví všech společností ve skupině v souladu s českými účetními předpisy a případně mezinárodními účetními standardy (IFRS).
Zpracování měsíčních a ročních účetních závěrek, včetně konsolidace účetních výkazů v rámci skupiny.
Daňová agenda – příprava a podání daňových přiznání (DPH, daň z příjmů, silniční daň, atd.), komunikace s daňovými úřady, spolupráce s daňovými poradci.
Zajištění souladu s legislativními požadavky v oblasti účetnictví, daní, evidence investic, majetku a finančních toků.
Finanční reporting pro vedení společnosti a investory – příprava pravidelných přehledů o hospodaření jednotlivých společností i celé skupiny.
Koordinace externího auditu a spolupráce s auditory, bankami a dalšími finančními institucemi.
Zpracování vnitřních směrnic a kontrolních mechanismů v oblasti účetnictví a finančního řízení.
Spolupráce s právním a investičním oddělením na transakcích, due diligence, a strukturování investic z účetního a daňového pohledu.
Správa účetních systémů a procesů, jejich optimalizace a digitalizace.
Vedení a rozvoj malého účetního týmu, případně koordinace externích účetních služeb.
Co od vás očekáváme:
VŠ vzdělání ekonomického směru
znalost českého jazyka minimálně na úrovni C1, ruského a anglického jazyka na úrovni minimálně B2
ideálně rusky hovořící kandidát s výbornou znalostí češtiny a angličtiny na úrovni C2
v případě vysoké jazykové vybavenosti holding podporuje další profesní rozvoj zaměstnance, včetně oblasti daňové legislativy
praxi na obdobné pozici
výbornou znalost podvojného účetnictví a českých účetních standardů
velmi dobrou orientaci v daňové legislativě ČR, EU a základní znalost mezinárodních daňových pravidel
zkušenosti s MS Office 365 a účetním softwarem POHODA
ochotu učit se práci s nástroji umělé inteligence a schopnost samostudia (např. prostřednictvím portálů jako Zákony pro lidi)
základní přehled o finančním řízení (v případě chybějící praxe nabídneme cílené zaškolení)
samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost a organizační schopnosti
vysokou pracovní etiku, schopnost budovat zdvořilou komunikaci s kolegy i vedením
schopnost rozlišit mezi profesionálním postojem a pasivním odporem, který může narušit chod společnosti
silnou motivaci učit se, růst a zvyšovat svou konkurenceschopnost na trhu
schopnost hledat řešení i v neznámých oblastech, s postojem: „Nevím teď, ale zjistím a přijdu s návrhem řešení“
Co vám nabízíme:
odpovídající finanční ohodnocení
notebook, mobilní telefon, stravenkový paušál
5 týdnů dovolené
možnost profesního růstu, vzdělávací kurzy a školení
přátelské pracovní prostředí a otevřenou firemní kulturu
kanceláře v centru Prahy
Nástup:
Co nejdříve – ale na zkušeného kandidáta si rádi počkáme.
Pošlete odpověď na pozici Hlavní účetní
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura Worker&Work s.r.o., IČO: 17734576, Nové sady 988/2, Brno, Staré Brno, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.