Jazyky:čeština (středně pokročilá) a němčina (pokročilá)
Benefity:
možnost si napracovat hodiny, vzdělávací kurzy, školení, dovolená 5 týdnů, notebook
Zařazení:
tlumočník/překladatel, pracovník call centra, pracovník help desku, administrativa, prodej a obchod, zákaznický servis
Co říká BURIMEX s.r.o. o pozici
Světkaravanů.cz (BURIMEX s.r.o.) je lídr na trhu v oblasti příslušenství pro karavany a kempování. Tvoříme největší e-shop s doplňky v ČR.
Proč k nám?
• Nabízíme férové podmínky a přátelskou atmosféru v
moderním prostředí.
• Inovujeme – rozšiřujeme sklady, zlepšujeme prodejnu a
modernizujeme procesy.
• Naše mise? Být jedničkou v oboru ve střední Evropě a
podporovat ekologii.
Hledáme nové kolegy, kteří nám pomohou zajišťovat špičkovou péči o zákazníky.
Pro náš e-shop hledáme posilu – Specialistu zákaznické podpory s plynnou němčinou, který/á nám pomůže s péčí o naše zákazníky na německém trhu a zároveň pomůže s překlady textů na webu. Jedná se o plně vzdálenou (FULL REMOTE) pozici, takže můžete pracovat odkudkoliv z domova.
Co u nás budete dělat?
Budete první kontaktní osobou pro naše německy mluvící zákazníky. Vaše hlavní náplň práce zahrnuje:
Komunikaci se zákazníky e-shopu (telefon, e-mail, chat) ohledně objednávek, reklamací, dotazů na produkty a doručení.
Řešení nestandardních situací a zajištění spokojenosti zákazníka.
Aktivní spolupráci s kolegy z jiných oddělení (sklad, marketing, IT) pro rychlé a efektivní řešení požadavků.
Zaznamenávání veškeré komunikace a správa dat v našich interních systémech.
Překlady textů na webových stránkách (kontrola a úprava po strojovém překladu).
.Co od Vás očekáváme?
Německý jazyk na úrovni rodilého mluvčího (C1/C2) – je nezbytný pro bezchybnou a empatickou komunikaci se zákazníky.
Český jazyk na velmi dobré úrovni (B2/C1) – pro interní komunikaci s kolegy a práci s našimi systémy.
Vynikající komunikační dovednosti a prozákaznický přístup.
Schopnost řešit problémy a pracovat samostatně.
Časovou flexibilitu.
Co Vám nabízíme?
FULL REMOTE pozice – pracujte z pohodlí domova, odkudkoliv, stačí vám notebook, kvalitní internetové připojení a telefon.
Stabilní a férové ohodnocení.
Přátelský a podpůrný tým, který Vám bude vždy k dispozici.
Pošlete odpověď na pozici Specialista Zákaznické Podpory pro Německy Mluvící Zákazníky (FULL REMOTE)
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost BURIMEX s.r.o., IČO: 29023947, Bavoryně 221 (), Bavoryně, Beroun, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.