Co vás čeká
Nejsme hotel, ale menší ubytovací zařízení s 29 pokoji v prostředí sportovního areálu.
Hledáme prakticky zaměřeného člověka, který zajistí každodenní provoz recepce, komunikaci s hosty a základní administrativu.
vedení a organizace práce recepce (rozpisy směn, zastupování při absenci)
komunikace s hosty (rezervace, příjezdy, odjezdy, platby, vystavování dokladů)
práce v rezervačním systému Previo,kontrola úklidu pokojů a hlášení technických závad
evidence plateb, spolupráce s účetní a tajemníkem TJ
dohled nad dodržováním ubytovacího řádu
komunikace s dodavateli (úklid, praní, servis, revize)
správa klíčů a evidence hostů (včetně hlášení cizinců)
nové nápady a plány v oblasti moderního a efektivního vedení ubytovacích služeb a hotelnictví
(např. chytré odemykání, mobilní přístup, zlepšení komfortu hostů apod.)
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
samostatnost, spolehlivost a pečlivost
základní znalost práce s PC (MS Office, e-mail, rezervační systém – výhodou Previo)
komunikační schopnosti a příjemné vystupování
ochotu pracovat i v nepravidelném režimu (dle rozpisu směn)
praxi v ubytovacích službách výhodou
základní znalost angličtiny (pro běžnou komunikaci s hosty)
minimálně 3 dny v týdnu (po 8 hodinách) aktivní přítomnost na recepci
Co vám můžeme nabídnout
práci v příjemném prostředí sportovního areálu TJ Ruzyně
menší, přehledný objekt – žádný velký hotel
samostatnou a zodpovědnou pozici s možností seberealizace
férové a přátelské pracovní prostředí
odpovídající finanční ohodnocení + motivační odměny dle výsledků ubytovny
pracovní notebook a firemní telefon
spolupráce možná formou:
OSVČ (živnostenský list), nebo
zkráceného úvazku na HPP
zaškolení-prosinec
nástup k 1.1.2026
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.