Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, občerstvení na pracovišti, kafetérie, mobilní telefon, auto i pro soukromé účely, individuální rozvržení pracovní doby, provize z prodeje, firemní akce, bonusy/prémie, vyhrazený čas na inovace, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, dog-friendly office
Vhodné i pro:
uprchlíky z Ukrajiny
Zařazení:
hr business partner, hr generalista, hr konzultant, hr specialista, náborář, specialista hr marketingu, personalistika a hr, administrativa, prodej a obchod
Co říká Kasea CZ, s.r.o. o pozici
Kdo jsme a koho hledáme?
Jsme KASEA, moderní náborová společnost, která hledá ty správné lidi na správná místa.
Hledáme parťáka, který nechce být jen další kolečko v korporátním stroji. Oceníš práci v menší firmě, kde má tvoje práce smysl, a zároveň možnost nesedět jenom v kanceláří? Chceš růst, učit se nové věci a stát se pravou rukou vedoucího náboru Adama? Možná právě tebe hledáme.
Co přesně budeš dělat?
✨Propojovat potřeby klientů s potřebami uchazečů✨
Komunikovat s klienty.
Tvořit a vystavovat inzeráty.
Vyhledávat a oslovovat potencionální uchazeče a kandidáty dle dostupných pozic.
Podílet se na procesech výběrového řízení napříč různými oblastmi.
Doprovázet uchazeče na ukázky výrobních společností, vstupní lékařské prohlídky a nástupy do zaměstnání.
Podepisovat pracovně-právní dokumenty se zaměstnanci.
Pomůžeš nám zavádět nové HR procesy, vylepšovat firemní kulturu a přinášet nové nápady – vítáme svěží vítr!
Co ti můžeme nabídnout?
V pohodě lidi a uvolněnou atmosféru - chodíme společně na obědy a občas po práci skočíme na jedno, protože je nám spolu fajn.
Prostor k vyjádření tvých názorů a pocitů. Vyslechneme si tě, ať budeš mít co říct k fungování firmy nebo atmosféře v officu.
Home Office, i přesto, že tvá pozice vyžaduje osobní přítomnost v kanceláři i u klienta, ale v případě potřeby můžeš občas zůstat doma.
Přítomnost našich happiness manažerů, kteří ti budou rádi k dispozici na pomazlení. Máme dog friendly office.
Provizní systém navíc za dobře odvedenou práci, 20 dní dovolené, 2 sick days, příspěvek na stravné, možnost využití firemního Kamiqa pro soukromé účely a další benefity.
Co od tebe potřebujeme?
V každém případě zkušenosti s prací v HR (agentura, personálka), ideálně s pozicí HR Koordinátora.
Empatický přístup - potřebujeme někoho, kdo dokáže nasát naši firemní kulturu a dokáže ji rozvíjet a posouvat dál.
Obchodního ducha a drive, díky kterému zvládneš práci v rostoucí firmě, kde se pořad něco děje.
Rozhodně ti nesmí chybět odhodlání a schopnost dotahovat věci a projekty do zdárného konce.
Je pro nás důležité, aby tvoje životní vize byla v souladu s našimi firemními hodnotami, o kterých si řekneme během osobního setkání.
Kreativní myšlení, ne jen v rámci náboru.
Angličtinu nebo Ukrajinštinu slovem i písmem na úrovni min. B1, pro komunikaci s agenturními zaměstnanci.
Kdy nastoupíš a kolik si vyděláš?
Nástup nejlépe k 1.11.2025 na HPP s odměnou 30.000 - 40.000 Kč dle zkušenosti a seniority, k tomu propracovaný systém odměňování nad rámec.
Výběrové řízení je otevřeno až do odvolání.
Pošlete odpověď na pozici HR Koordinátor
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Kasea CZ, s.r.o., IČO: 25384589, Hasičská 551/52, Ostrava, Hrabůvka, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.