-
-
Firma:
Smarty CZ a.s.
(zaměstnavatel)
-
-
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
-
-
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu určitou)
-
-
Jazyky:
čeština (výborná)
-
-
Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, provize z prodeje, firemní akce, bonusy/prémie, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, sleva na firemní výrobky/služby
-
-
Zařazení:
obchodní zástupce, prodavač, prodej a obchod, administrativa, zákaznický servis
Ve Smarty Brands přistupujeme k byznysu i zákazníkům moudře. Chceme hrát první ligu při prodeji chytrých zařízení a jejich doplňků. Proto děláme z nákupu zážitek a pokrýváme celý životní cyklus zákazníka i jeho zařízení. Rozšiřujeme portfolio, aby bylo z čeho vybírat. Propojujeme produkty se službami, aby přinášely vyšší hodnotu. Otevíráme nové prodejny, kde se mohou zákazníci s produkty seznámit.
Co tě u nás čeká?
Prodej a péče o chytrá zařízení a jejich příslušenství. Navíc budeš:
- mít možnost poradit zákazníkům se správným výběrem
- vydávat Smarty zásilky zakoupené zákazníky na našem e-shopu
- starat se o administrativu spojenou s chodem prodejny Smarty Store a poprodejní péče.
Jak si tě představujeme?
- Je pro nás výhodou, pokud už máš zkušenosti s prodejem, pokud je nemáš, nevadí, vše tě naučíme, stačí jen chtít,
- zajímáš se o moderní telco zařízení i herní svět,
- jsi rád v kontaktu s lidmi a baví tě učit se novým věcem.
Co ti můžeme nabídnout?
- Mladý a přátelský kolektiv – není to fráze, opravdu takoví jsme :)
- při nástupu Tě vybavíme novým služebním telefonem se zaměstnaneckým tarifem, který můžeš používat i pro soukromé účely,
- nadstandardní bonusový systém,
- možnost se neustále vzdělávat a kariérně růst,
- zaměstnanecká sleva na všechny produkty Smarty a iWant,
- možnost Multisport karty,
- teambuildingy a společné akce.
Co by tě ještě mohlo zajímat?
- Nabízíme práci na hlavní pracovní poměr
- otevřeno máme: pondělí až pátek
- nástup: dohodou
- budeme rádi za dlouhodobou spolupráci.
Pokud tě naše nabídka zaujala, zašli nám svůj životopis a připoj pár řádků o tom, proč bychom měli vybrat právě tebe!
Klára za HR tým