Co vás čeká
Hledáme kolegu nebo kolegyni, který se bude podílet na rozvoji města prostřednictvím přípravy a administrace projektů financovaných z dotačních titulů.
Stanete se důležitou součástí týmu, který aktivně vyhledává příležitosti pro rozvoj města a jeho příspěvkových organizací.
Vaším úkolem bude zejména:
sledovat aktuálně vypsané dotační programy a posuzovat jejich využití pro město,
koordinovat celý proces podávání žádostí o dotace – od přípravy po finální vyúčtování,
spolupracovat na tvorbě studií proveditelnosti a projektových dokumentací,
podílet se na přípravě a realizaci investičních akcí města (včetně koordinace dodavatelů a kontroly rozpočtu),
komunikovat s poskytovateli dotací a úzce spolupracovat s kolegy z městského úřadu i z městských organizací.
Čeká vás pestrá práce, která má přímý dopad na rozvoj Třebechovic pod Orebem.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
minimálně středoškolské vzdělání s maturitou,
alespoň 2 roky praxe v oblasti administrace dotačních titulů nebo projektového řízení,
orientaci v principech fungování samosprávy,
výborné komunikační a organizační schopnosti, analytické myšlení,
samostatnost, spolehlivost a odolnost vůči stresu,
pokročilou znalost práce na PC.
Výhodou bude, pokud budete umět
zkušenost s některým z programů: IROP, OPŽP, OPZ, INTERREG Česko–Polsko nebo NPO,
řidičský průkaz skupiny B.
Co vám můžeme nabídnout
pracovní poměr na dobu určitou 3 let s možností prodloužení
platovou třídu 9.–10. + osobní ohodnocení a motivační odměny podle výsledků,
25 dní dovolené a 5 dní indispozičního volna během roku,
možnost občasné práce z domova (home office) po dohodě,
flexibilní začátek a konec pracovní doby,
příspěvek na stravování, sportovní a kulturní akce,
možnost přidělení služebního bytu,
mimořádné odměny při pracovních a životních jubileích,
příležitost podílet se na projektech, které mají skutečný přínos pro město a jeho obyvatele.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.