Co říká Hasičský záchranný sbor hlavního města Prahy o pozici
Co vás čeká
zajišťování technické správy majetkových souborů (např. například diagnostika a hodnocení stavu, příprava a realizace výstavby a oprav včetně koordinace technickohospodářského provozu), zejména koordinace činností spojených s plánováním a zabezpečováním oprav, rekonstrukcí, údržbou a úklidem nemovitostí ve správě HZS hl. m. Prahy
spolupráce na projektové přípravě a inženýrských činnostech u oprav a investičních akcí
zajišťování provozuschopnosti, oprav a údržby výrobních, nevýrobních a ostatních provozních zařízení, budov, staveb apod. včetně jejich efektivního využívání a návrhů na vyřazení nebo prodej, provádění rozborů poruchovosti, technického stavu, poškození, opotřebení, časových a ekonomických ztrát, revizních nálezů, zkoušek a prohlídek, navrhování, zajišťování a kontrola realizace opatření k nápravě, zejména zajišťování řádného a bezpečného provozu vyhrazených technických zařízení a ostatního technického zařízení budov, zajišťování dodržování pracovní a technologické kázně obsluh vybraných technických zařízení (vč. zajištění provádění revizí a přípravy provozních řádů)
zajišťování a koordinace efektivního odběru a spotřeby různých druhů energií, navrhování nástrojů a opatření v oblasti hospodaření s energií, sledování dodržování zákonných povinností v oblasti hospodaření s energiemi ze strany organizace nebo více organizací, realizace školení a osvěty v oblasti hospodaření s energiemi, koordinace energetického hospodářství s ostatními oblastmi činnosti organizace a při jednání s orgány a organizacemi státní správy, samosprávy, kontroly apod., zejména koordinace činností spojených se zásobováním objektů energiemi, včetně správy náhradních zdrojů energie a vedení souvisejících výkazů spotřeb
koordinace s firmou zajišťující pro HZS hl. m. Prahy dohled nad BOZP
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
středoškolské vzdělání a 5 let praxe v obdobné pozici nebo bakalářské nebo vyšší odborné vzdělání technického charakteru (stavební, elektro apod.)
znalost práce s PC, MS Office (uživatelská úroveň)
trestní bezúhonnost
řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
Co vám můžeme nabídnout
pružnou pracovní dobu,
25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna
platové zařazení v 10. platové třídě
rozpětí platového tarifu v 10. platové třídě
pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok, s možností dalšího prodloužení na dobu neurčitou
příspěvek na stravování, příspěvek na volnočasové aktivity, nabídka rekreace za zvýhodněnou cenu, zvýhodněný mobilní tarif
přátelský pracovní kolektiv
možnost nájmu služebního bytu
Volné od: 1.12.2025
Místo pracovního působiště: Praha
Doklady, které uchazeč doloží:
strukturovaný životopis zaměřený zejména na předchozí průběh zaměstnání a schopnosti uchazeče, včetně kontaktní adresy a telefonu a popř. emailu
kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
dotazy k přijímacímu řízení směřujte na tel.: 950 850 430 – Bc. Romana Valentová (personalista), k náplni pracovní činnosti na tel.: 950 850 046 - plk. Ing. Dana Dvořáková (vedoucí oddělení)
Pošlete odpověď na pozici Facility specialista v oblasti správy budov
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Hasičský záchranný sbor hlavního města Prahy, IČO: 70886288, Sokolská 1595/62, Praha, Nové Město, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.