Hledáme nového člena/členku do pracovního týmu. Jsme stabilní společnost (přes 30 let na trhu) s malým a příjemným kolektivem. Naše Družstvo se zabývá účetní a technickou správou nemovitostí (převážně SVJ a bytových družstev) a péčí o vlastní majetek.
Co požadujeme:
Minimálně dvouletou praxi v oboru účetnictví a ideálně zkušenosti s účtováním SVJ a vyúčtováním služeb.
SŠ ekonomického směru
Znalost účetních předpisů a operací
Proaktivní přístup a pracovní nasazení
Komunikační schopnosti písemné i ústní
Spolehlivost, pečlivost a včasné plnění termínů
Výborná znalost práce na PC (MS Windows, MS Office), znalost SW pro správu nemovitostí Building Manager vítána (školení zajistíme)
Časová flexibilita
Pracovní náplň:
Kompletní vedení účetnictví několika SVJ/BD
E-mailová a telefonická komunikace s klienty
Benefity:
5 týdnů dovolené
Příspěvek na dopravu a internet
Stravné
Notebook, mobilní telefon + tarif
Příspěvky ze sociálního fondu na sportovní a kulturní aktivity, na dovolenou, zdravotní fond a penzijní připojištění
Po zkušební době možnost práce na home office minimálně 1x týdně (více dnů možných po zaškolení do programu)
Zkrácená týdenní pracovní doba
Roční finanční bonus
Dobrá dopravní dostupnost (u metra Flora)
NÁSTUPNÍ MZDA se odvíjí dle praxe a znalostí z oboru, výše nástupní mzdy je uvedena bez finančních měsíčních benefitů ve výši až 6.000 Kč/měsíc (stravné, cestovné, internet, sociální příspěvek). Možnost kariérního růstu a mzdy.
Zasláním svého životopisu dáváte společnosti Lidové bytové družstvo Praha 3 souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro účely výběrového řízení. Váš životopis a veškeré Vaše osobní údaje získané v průběhu tohoto výběrového řízení budou ihned po jeho ukončení skartovány/smazány v případě, že s Vámi nebude uzavřen pracovněprávní vztah.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.