Pokud máš rád/a pořádek v papírech i v digitálních složkách a těší tě práce, která dává věcem systém a řád, může být tato role přesně pro tebe.
Co bude náplní tvé práce
·       Administrativní podpora týmu Real Estate Facility Management, DRFG Real Estate
·       Kooperace s účetním oddělením
·       Organizace procesů podepisování a distribuce dokumentů
·       Správa a archivace dokumentů v elektronické i fyzické podobě
·       Příprava a evidence dokumentace spojené se správou nemovitostí
·       Spolupráce s administrativním týmem a vedením společnosti
·       Zastupování recepce v případě potřeby
·       Vedení a údržba centrálního archivu společnosti
Co od tebe očekáváme
·       Praxi v administrativě
·       SŠ vzdělání (ekonomické nebo právní zaměření výhodou)
·       Pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail
·       Dobré organizační schopnosti a systematičnost
·       Uživatelskou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
Co ti nabízíme
·       Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
·       Možnost zkráceného úvazku
·       Odpovídající finanční ohodnocení a kvartální bonusy
·       5 týdnů dovolené
·       Příjemné pracovní prostředí v centrále společnosti
·       Multisport kartu s příspěvkem zaměstnavatele
·       Benefitní program Cafeterie
·       Občerstvení na pracovišti
·       Nástup možný ihned 
·       Životní pojištění
·       Stravenkový paušál
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.