Jazyky:čeština (pokročilá) a angličtina (mírně pokročilá)
Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, mobilní telefon, bonusy/prémie, individuální rozpočet na osobnostní růst, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, vlastní organizace náplně práce, sleva na firemní výrobky/služby
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
office manager, recepční, pracovník front office, administrativa, zákaznický servis
Co říká GIVET Czech s.r.o. o pozici
GIVET je B2B beauty house of brands založený v Itálii 14. března 2022. Zaměřujeme se na tvorbu, vývoj a rozvoj kosmetických řešení napříč různými kategoriemi. V roce 2024 jsme prodali více než 1,5 milionu produktů a působíme ve 27 evropských zemích.
Chceš být tou osobou, která udržuje kancelář v chodu, vítá návštěvy s úsměvem a pomáhá, aby všechno fungovalo? Hledáme Office Managera/rku, která/ý bude srdcem naší kanceláře a oporou týmu! 💫
Co u nás budeš dělat?
Budeš první tváří firmy – přivítáš návštěvy, zvedneš telefon a postaráš se, aby se u nás každý cítil příjemně. 🌷
Postaráš se o zasedačky a společné prostory – čistota, květiny a příjemná atmosféra jsou u nás samozřejmost.
Budeš mít na starosti recepci a chod kanceláře – od přebírání pošty, evidence návštěv, posílání balíčků až po objednávky hygienických, kancelářských i gastro potřeb ☕🍎.
Pomůžeš s administrativní podporou – příprava podkladů, drobné evidence.
Budeš komunikovat s kolegy i partnery a udržovat chod kanceláře.
Pomůžeš nám se správou agendy firemních aut. 🚗
A samozřejmě se zapojíš i do organizace firemních akcí.
Jak si tě představujeme?
Umíš si poradit s MS Office.
Máš zkušenosti na podobné pozici (výhoda, ale není podmínka).
Jsi komunikativní, organizovaný/á a usměvavý/á.
Angličtinu zvládáš na komunikativní úrovni.
Jsi aktivní řidič.
Máš chuť učit se nové věci a být součástí mladého týmu. ✨
Co ti nabízíme?
Moderní kanceláře a dynamický tým 👥
Odpovídající platové ohodnocení a benefity 💰
Velice příjemné a moderní pracovní prostředí
Benefitní healthy program
Multisportku
Stravenkový paušál
Ovocné dny, kávu na pracovišti
25dní dovolené, 2 Self care days
Anglické kurzy
Workshopy a vzdělávání
Samozřejmostí je IT technika (notebook, mobil...)
Spoustu teambuildingových aktivit a hlavně bezvadný tým kolegů! 😊
Pošlete odpověď na pozici Office Manager 🌸
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost GIVET Czech s.r.o., IČO: 17327385, Lomnického 1705/5, Praha, Nusle, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.