Ahoj! Poohlížíš se po místě, kde můžeš spoustu věcí skutečně ovlivnit a dělat práci, která tě bude bavit? Tak to čteš správný inzerát. Přidej se k nám na pozici Specialisty zákaznické péče a pojďme spolu posunout naše služby pro zákazníky zase o kus dál!
Jsme kancelar24.cz – parta lidí táhnoucí za jeden provaz se společným cílem – vytvářet úspěšné pracovní prostředí. Naší misí je dělat z kanclů místa, kde se nejen dobře pracuje, ale kde se taky dobře sedí. A to doslova. Specializujeme se totiž na prodej kancelářského a kovového nábytku, židlí a křesel. Nejsme žádný korporát, ale menší kolektiv srdcařů, kteří spolu úzce spolupracují.
V zákaznickém servisu je vždy co zlepšovat, takže hledáme někoho proaktivního, kdo má chuť věci posouvat kupředu. Realizovat nápady, podílet se na vylepšování komunikace a tonality značky, prohlubovat vztah se zákazníky po mailu i telefonu… no zkrátka umět pro zákazníka snést modré z nebe nebo posbírat jahody uprostřed zimy. 😊
Totálně si nás získáš, když budeš mít navíc…:
Hlavní náplní práce je vyřizování objednávek a reklamací od našich zákazníků včetně aktivního telefonování za účelem průzkumu nebo představení benefitů, které u nás zákazníci nákupem získají. Od příjmu až po expedici. V rámci toho budeš také:
Na našem malém obchodním oddělení budeš mít po ruce tyto 3 lidi:
Kromě společného cíle vytvářet úspěšné pracovní prostředí nás pojí také firemní hodnoty, které vyplývají právě z rodinné historie firmy. Jsou totiž srdcem celé firmy, které nám pumpuje krev do žil. Budeš se s nimi setkávat každý den, a proto je pro nás opravdu důležité, abys byl/a naladěná na podobnou frekvenci jako my.
Velká část našich hodnot vyplývá z toho, že jsme rodinná firma. Proto se tak k sobě chováme a dokážeme se vzájemně podržet a motivovat. Učíme si říkat věci otevřeně a sdílet příjemné i nepříjemné. A také hledáme vždy to nejlepší řešení v souladu s našimi garancemi a závazky. Máš to v sobě podobně nastavené? Tak to jsi náš člověk.
Naše představa o odměně je 28 000 – 31 000 Kč. Práce je na HPP – nejprve na dobu určitou, poté na neurčitou.
Pracovní doba je flexibilní – dle domluvy buď 07:00–15:30, 07:30–16:00, nebo 08:30–17:00.
Kromě toho pro tebe mohou být zajímavé tyhle benefity:
Ozvi se nám, pokud ti naše nabídka dává smysl a už se u vidíš na pozici Specialisty/ky zákaznické péče. Napiš nám, čím jsme tě zaujali a čím bys naopak mohl/a zaujmout ty nás. Nezapomeň prosím přiložit svůj životopis, ať se můžeme na případné schůzce od něčeho odpíchnout. Přeskočí-li jiskra, pozveme tě k nám na osobní setkání, kde probereme možnosti spolupráce. Nečekej osm vyčerpávajících kol výběrového řízení, nám stačí jedno. A najdeme-li společnou řeč, vezmeme tě pod naše křídla.
V Ostravě-Hrabové na adrese U Řeky 594. Před firmou máme rozlehlé parkoviště, takže pokud pojedeš vozem, nebudeš mít nouzi o místo na zaparkování. Dáváš-li přednost MHD, bude tě zajímat zastávka Šídlovec. Od kanclů je pěší chůzí asi 8 minut. Jezdí k nám autobusy č. 27, 39 a 41.
Tak se ozvi, třeba hledáme zrovna tebe!
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.