Benefity:
mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na pracovní oblečení, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, zdravotní volno/sickday, příspěvek na dopravu, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Zařazení:
referent, revizní technik, technik ve stavebnictví, státní zaměstnanci, stavebnictví a reality, technika, elektrotechnika a energetika
Co říká PRAHA 10 - Majetková, a.s. o pozici
Jsme společnost zabývající se správou nemovitostí na území Prahy 10. Sídlíme ve Strašnicích, ve velmi příjemných prostorech, kde Vás uvítáme v menším, přátelském kolektivu. Pracovní pozice, kterou nabízíme je zaměřená na technickou správu přidělených objektů na území Prahy 10. Součástí každodenní práce je kontrola objektů, zajišťování oprav subdodavateli, předávání či přebírání prostor, administrativní činnost v oblasti evidence dokumentů a další činnosti s výkonem práce spojené.
Jaká bude náplň Vaší práce
dohled nad svěřenými objekty - znalost objektů, průběžná kontrola technického stavu objektu
zajištění technického stavu objektů v souladu s aktuálními normami, vyhláškami, zákonnými povinnostmi
průběžná kontrola objektů
vyhodnocování stavu poruch objektů
zadávání oprav – zajištění cenových nabídek, vystavování objednávek, zadávání do systému
kontrola provádění prací ve svěřených objektech, přebírání hotových prací, kontrola a likvidace faktur, kontrola správnosti účetních dokladů
příjem požadavků na opravy/údržbu objektů od vlastníka objektů
přebírání prací prováděných vlastníkem včetně účasti na kontrolních dnech/kolaudací řešení reklamací
jednání s nájemci včetně přebírání požadavků na opravy/údržbu nemovitosti
přebírání a zpracovávání dokladů a informací od klientů, evidence dokladů
příprava a zpracování podkladů pro roční vyúčtování služeb v souladu s aktuální legislativou a řešení reklamací z vyúčtování
administrace uzavírání smluv k médiím (voda, energie,…) a sledování odchylek v jednotlivých objektech
revize a odstraňování závad z revizí
zajištění prohlídek k pronájmu či prodeji jednotek
součinnost objednatele v rámci prodeje bytových či nebytových jednotek v elektronické aukci
komunikace s nájemci v bytových a nebytových jednotkách ve vlastnictví MČ P10, komunikace s MČ P10
řešení případných oprav v bytových i nebytových jednotek
předávání prodaných jednotek novým vlastníkům včetně zajištění předávacích dokumentů
práce v evidenčním systému iDES
Co od Vás očekáváme
min. středoškolské vzdělání ideálně s technickým zaměřením
praxe na obdobné pozici výhodou
znalost problematiky správy nemovitostí
znalost práce s PC
uživatelská znalost MS Office
komunikační schopnosti
spolehlivost, pečlivost, příjemné vystupování
schopnost pracovat samostatně i v týmu
proaktivní přístup k práci
trestní bezúhonnost
Výhodou
práce v SW iDES výhodou
zkušenosti v oblasti správy nemovitostí pro samosprávní celky
řidičský průkaz sk. B
Co Vám můžeme nabídnout
práce na Praze 10 v menším přátelském kolektivu
práce na plný úvazek
zodpovědnou a samostatnou pozici
stabilní zaměstnání
odpovídající finanční ohodnocení
profesní a osobnostní růst v rámci společnosti
telefon, PC
5 týdnů dovolené
5 dní Sick days
Pošlete odpověď na pozici Technik správy domovního fondu
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost PRAHA 10 - Majetková, a.s., IČO: 27205703, Vinohradská 3216/163, Praha, Strašnice, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.