28. října 1168/102, Ostrava - Moravská Ostrava
Ukázat mapu
Pracovní poměr:
práce na plný úvazek
Smluvní vztah:
pracovní smlouva (na dobu určitou)
Vzdělání:
středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky:angličtina (základní)
Benefity:
příspěvek na dovolenou, firemní akce, stravenky/příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, sleva na firemní výrobky/služby
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, pracovník call centra, administrativa, zákaznický servis, telekomunikace
Co říká PODA a.s. o pozici
Jsme ryze českou společností, která si díky dlouholetým zkušenostem vybudovala pozici předního poskytovatele telekomunikačních a datových služeb.
Máme otevřené dveře na naši Zákaznickou linku v Ostravě. Jsme fajn kolektiv s přátelskou atmosférou a uvítáme mezi námi nové posily. Jsme pasivní ZL, takže řešíme požadavky ze strany klientů. Pokud vám komunikace není cizí a baví vás administrativa, ozvěte se nám. Pracujeme převážně v režimu osmihodinový směnný provoz, kde fungujeme od pondělí do neděle 7.00 až 20.00 hodin. PO DOMLUVĚ NÁSTUP MOŽNÝ IHNED.
Co vás čeká
Řešení administrativních, obchodních a technických požadavků od klientů.
Telefonická komunikace s klienty na denní bázi – příchozí hovory a někdy také odchozí hovory našim klientům
Administrativní zpracování požadavků do interního PODA systému.
Aktivní součinnost, spolupráce a komunikace v rámci oddělení administrativy a oddělení helpdesku.
Požadavky na danou pozici
Ukončené SŠ vzdělání s maturitou.
Znalost angličtiny na komunikativní úrovni výhodou.
Znalost práce s PC na uživatelské úrovni.
Asertivita, velmi dobré komunikační dovednosti, proklientský přístup.
Samostatnost, pečlivost a ochotu se učit novým věcem.
Aktivní přístup k práci, vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu.
Schopnost přijmout zodpovědnost za samostatné řešení klientských požadavků.
Co vám nabízíme
Zázemí moderní, silné a dynamicky se rozvíjející společnosti.
Příjemné pracovní prostředí, přátelskou atmosféru a mladý kolektiv.
Zaškolení – adaptační plán. Uvítáme i nového člověka bez praxe, kterého zaučíme a naši kolegové jsou vždy připraveni podat pomocnou ruku.
Stravenky.
Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění.
Roční příspěvek využitelný na dovolenou, sportovní aktivity či kulturní akce.
Sleva na nájemném v bytech společnosti Heimstaden.
Pošlete odpověď na pozici Pracovník/Pracovnice Zákaznické linky (Ostrava)
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost PODA a.s., IČO: 25816179, 28. října 1168/102, Ostrava, Moravská Ostrava, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.