administrativní pracovník, asistent v pojišťovnictví, administrativa, finance a ekonomika
Co říká OK KLIENT a.s. o pozici
Za úspěchem všech společností uskupení OK HOLDING stojí spolehliví a kvalifikovaní zaměstnanci. Jsme si vědomi, že bez kvalitního personálního zázemí bychom nemohli klientům poskytovat špičkový servis, který je pro naše podnikání stěžejní. Proto výběr nových kolegů považujeme za základ tohoto úspěchu.
Staňte se součástí některé ze společností OK HOLDING a poznejte nás jako atraktivního a stabilního zaměstnavatele!
Za přesnými čísly stojí lidé, na které je spoleh. Buďte jedním z nich!
Společnost OK KLIENT poskytuje komplexní servis finančním poradcům. Naším cílem je vytvářet spolehlivé zázemí, které umožňuje profesionálům soustředit se na klienty, zatímco my zajišťujeme bezchybný chod procesů v pozadí. Rozšiřujeme tým o nového kolegu či kolegyni na provizním oddělení. Hledáme pečlivou a zodpovědnou osobu, která si rozumí s čísly, má smysl pro detail a ráda se věnuje analytické a administrativní práci v prostředí, kde vše musí přesně sedět.
Náplň práce:
řešení dotazů a reklamací týkajících se provizí
kontrola bankovního účtu (přijatých a vyplacených provizí)
kontrola formátů a správnosti dat
spolupráce s ostatními odděleními napříč firmou (obchodní síť, produktoví manažeři, IT, smluvní vztahy, licence aj.)
pochopení logiky provizního nastavení a modelové výpočty
práce s interním systémem a v programu Excel
Požadujeme:
alespoň 2 roky praxe v administrativní nebo finanční oblasti, ideálně v práci s daty či provizemi
pečlivost, samostatnost a systematičnost
umět si dobře zorganizovat práci a dotahovat věci pečlivě do konce
dobrou znalost Excelu
komunikativní a týmový přístup při spolupráci s ostatními odděleními a při hledání řešení
Nabízíme:
příjemné pracovní prostředí
zaměstnání na hlavní pracovní poměr
motivující finanční mzdu
25 dní dovolené
stravenkový paušál a další benefity v rámci uskupení OK HOLDING
výběrové řízení probíhá průběžně, předností může být možnost nástupu ihned
Pošlete odpověď na pozici Specialista/ka provizního oddělení
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost OK BROKERS s.r.o., IČO: 25267001, Mánesova 3014/16, Brno, Královo Pole, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.