Do našeho týmu hledáme kolegyni/kolegu, která/ý bude vykonávat různorodé administrativní práce, zejména třídění došlých faktur, vnitřní správu zakázek, evidenci smluv, vedení agendy BOZP a PO, plánování termínů revizí a školení apod.
Co Vám můžeme nabídnout?
- zázemí stabilní rodinné firmy
- příjemné pracovní prostředí a kolektiv
- pracovní dobu 40 hod. týdně (možnost zkrácení na 35 hod. týdně)
- mzdové ohodnocení od 30 000 Kč/měsíčně hrubého
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování
- pololetní prémie
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- minimálně středoškolské vzdělání (stavebního nebo ekonomického směru výhodou)
- spolehlivost, pečlivost, samostatnost a férové jednání
- výborná znalost práce na PC (MS Office, Outlook)
- časová flexibilita
Nástup na pozici: ihned
Pracovní poměr: na dobu určitou 12 měsíců, dále na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Vysoké Mýto
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.