Máte zkušenosti s administrativou, která je spojená s obchodními smlouvami, dodatky a dalšími důležitými listinami?
Dokážete soustavně udržovat pořádek v digitalizovaných dokumentech a žádný se Vám nikde nezatoulá?
Nezaleknete se práce v Excelu, který u nás používáme denně všichni?
Umíte komunikovat efektivně, a to jak v psaném projevu či telefonicky?
Baví vás organizovat firemní akce a udělat z každé z nich nezapomenutelný zážitek?
A co úkoly od šéfa? Dokážete všechno vyřídit rychle, přesně a s dobrou náladou?
Pokud ano, přidejte se k nám – rádi Vás poznáme!
Co od Vás očekáváme:
Rádi Vám nabídneme:
Nástup: nejlépe ihned
Místo výkonu práce: Ostrava - Hrušov
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.