Benefity:
závodní stravování, mobilní telefon, firemní akce, dovolená 5 týdnů, bonusy/prémie, notebook, občerstvení na pracovišti, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Zařazení:
administrativní pracovník, referent, dispečer, logistik, specialista logistiky, administrativa, doprava a zásobování, výroba, průmysl a provoz
Co říká Ahrend a.s. o pozici
Ahrend je jednou z největších a nejúspěšnějších mezinárodních společností vyrábějících kancelářský nábytek. Svůj dosavadní úspěch stavíme zejména na dobrých lidech, kteří s sebou přinášejí každý den úsměv, cenné zkušenosti a vědomosti, a také spoustu dobrých nápadů, které nás neustále posouvají dále.
Vaše každodenní činnosti budou:
Kontrola termínů plnění výroby a uzlových bodů
Řešení případných prodlení a kolizí v návaznosti na týdenní plán expedic
Denní komunikace s plánováním výroby, mistry výrobních středisek a asistentským centrem
Spolupráce s projektovými manažery na konkrétních zakázkách
Informování o problémech, nedostupnosti nebo změnách v zakázkách
Řešení uskladnění odložených realizací
Účast na pravidelných poradách výrobního dispečinku a obchodní jednotky
Zadávání podkladů pro týdenní vyskladnění zakázek
Kontrola dostupnosti zakázek pro denní expedici
Komunikace s montážními firmami a řešení dopravy
Zpracování dokladů pro vyskladnění
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Minimálně SŠ/SOŠ vzdělání
Dobrou znalost práce s PC (MS Windows - Excel, Word)
Výborné komunikační a organizační schopnosti
Prozákaznický přístup
Schopnost řešit problémy a pracovat pod tlakem
Technické a analytické myšlení
Základy logistiky a zeměpisný přehled (EU, druhy přepravy)
Výhodou je znalost anglického jazyka
Co vám můžeme nabídnout:
Stabilní práci ve společnosti s dlouholetou tradicí
Čisté pracovní prostředí a přátelský kolektiv
Zaměstnanecké výhody, příplatky a odměny (bonusy/prémie, příspěvek na penzijní/životní připojištění po 1. roce pracovního poměru, příspěvek na stravování, firemní kantýna, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, firemní akce)
Motivační mzdové ohodnocení
Možnost nástupu ihned.
V případě, že vás nabízená pozice zaujala, pošlete nám prosím váš životopis.
Pošlete odpověď na pozici Koordinátor/ka expedice
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Ahrend a.s., IČO: 49240056, U továren 770/1b, Praha, Hostivař, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.