Nadace Křižovatka je česká nezisková organizace s třicetiletou tradicí, jejíž hlavní misí je zvyšování povědomí o Syndromu náhlého úmrtí novorozenců (SIDS) a podpora zdravotnických služeb zaměřených na péči o nejmenší.
Nadace Křižovatka hledá pečlivou a samostatnou posilu do týmu – Administrativní koordinátorku / koordinátora projektu
Máte rádi, když věci dávají smysl, čísla sedí a komunikace funguje? Připojte se k našemu týmu a pomozte nám udržovat v chodu projekt, díky kterému už 30 let pomáháme chránit životy těch nejmenších.
Kdo jsme
Nadace Křižovatka je česká nezisková organizace s třicetiletou tradicí, jejíž hlavní misí je zvyšování povědomí o Syndromu náhlého úmrtí novorozenců (SIDS) a podpora zdravotnických služeb zaměřených na péči o nejmenší.
Co bude náplní Vaší práce
1. vedení evidence zařízení a administrativní agenda spojená s jejich pohybem a údržbou
- evidence monitorů dechu v evidenčním systému (naskladnění monitorů, řešení nejasností, záruční doby)
- koordinace logistické přepravy monitorů po celé ČR
- administrativní a marketingová podpora (formuláře, smlouvy, vratky, návody, letáky, plakáty, bannery…)
- komunikace s dodavateli (objednávky, servis, reklamace, likvidace)
2. vedení personálních podkladů (DPP, výkazy práce, inventury apod.)
3. zajišťování spolupráce s předporodními kurzy (komunikace s lektory, aktualizace, koordinace materiálů)
4. kontrola a evidence finančních darů od drobných dárců
5. back-office administrativa projektu (komunikace v kanceláři, objednávky, pošta)
6. správa webových stránek a nadačního e-mailu
7. spolupráce a komunikace s celým týmem nadace včetně vedení
Jak si Vás představujeme
- jste spolehlivý, pečlivý a systematický člověk
- máte výborné organizační a komunikační schopnosti
- jste důsledný, umíte si stanovit priority a máte rádi práci s čísly
- mluvíte plynulou češtinou a nebojíte se práce s počítačem (O365, Excel, Canva, Adobe, sociální sítě)
- dokážete koordinovat více věcí najednou, ale neztrácíte přehled
- zvládáte samostatnou i týmovou práci
Očekávaný nástup: dle dohody/ ideálně od 1.1.2026
Co nabízíme:
- různorodou, smysluplnou a zajímavou práci
- odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností (35 000 – 40 000 Kč při 1 FTE)
- dovolenou 25 dní
- příspěvky na stravování
- práci na zkrácený nebo plný úvazek (30–40 hodin týdně)
- prostor pro vlastní nápady a inovace
- flexibilní pracovní dobu dle domluvy s možností občasného home-office
- přátelské pracovní prostředí a pravidelné teambuildingy
- kancelář v centru Brna s dobrou kávou i čajem (Malinovského náměstí)
- služební notebook a telefon s možností soukromého využití
Zaujala vás naše nabídka a myslíte, že si budeme rozumět?
Zašlete nám své CV a stručný motivační dopis. Pokud budeme vnímat potenciál ke spolupráci, ozveme se Vám nejpozději do 14 dnů s dalším postupem výběrového řízení.
Těšíme se na Vaši spolupráci a nové nápady, které přinesete do našeho týmu!