Jazyky:čeština (výborná) nebo angličtina (mírně pokročilá)
Benefity:
závodní stravování, mobilní telefon, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, notebook, občerstvení na pracovišti, příspěvek na penzijní/životní připojištění, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, kafetérie
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, pracovník back office, administrativa
Co říká ISS International Czech Republic s.r.o. o pozici
ISS International Czech Republic s.r.o. je součástí globální společnosti ISS Group, která byla založena v roce 1901 v dánské Kodani. Dnes patří mezi nejvýznamnější světové poskytovatele Facility Management služeb a je lídrem v oblasti integrovaných facility řešení.
Díky dlouholetým zkušenostem přinášíme inovativní metody, moderní technologie a špičkovou úroveň řízení služeb napříč celým spektrem facility managementu. V České republice působíme od roku 1996 a v roce 2020 vznikla ISS International s.r.o., která si zachovává komornější, rodinnější charakter.
Do našeho sehraného týmu v ISS International hledáme člověka, který má rád pořádek v procesech, umí vést lidi s respektem a dokáže zajistit, že všechny požadované služby poběží hladce.
Co Vás čeká?
Vedení menšího týmu zaměstnanců na různých pozicích (recepce, podatelna, balíkovna)
Postupné poznávání všech pozic a zvládnutí jejich pracovní agendy vč. možného zástupu
Transakce v interních systémech klienta (Coupa, SAP, Navision)
Spolupráce s finančním oddělením klienta
Komunikace se zaměstnanci klienta i s dodavateli
Účast na pravidelných koordinačních schůzkách
Správa firemních bytů
Správa nápojových a potravinových automatů v areálu klienta
Jaké jsou naše požadavky?
Min. středoškolské vzdělání s maturitou
Znalost práce na PC – MS Office (Outlook, Word, Excel), SAP, Navision a Coupa výhodou
Dobré organizační schopnosti, aktivní přístup
Příjemné a reprezentativní vystupování
Pečlivost, zodpovědnost, loajalita, flexibilita
Odolnost vůči stresu
Co vám můžeme nabídnout?
Pracovní doba od 07:00 do 15:30
5 týdnů dovolené
3 sick days v kalendářním roce
Příspěvek na penzijní pojištění po zkušební době
Příspěvek na cafeterii (až 10.200Kč ročně) nebo multisport karta po zkušební době
Možnost homeoffice
Stravenkový paušál
Profesní růst a vzdělávání
Zvýhodněné O2 tarify i nákupy v Makru
Přátelský kolektiv
Pošlete odpověď na pozici Vedoucí local services
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost ISS International Czech Republic s.r.o., IČO: 63990792, Vinohradská 2828/151, Praha, Žižkov, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.