Popis pozice
- vyřizování telefonátů, e-mailů a komunikace se zákazníky a dodavateli
- evidence docházky a zpracování podkladů pro mzdy
- vedení administrativy společnosti / zajištění chodu sekretariátu
- příprava firemních dokumentů, prezentací
- práce v ekonomickém a účetním systému POHODA
- příprava objednávek
- společná koordinace a komunikace s asistentkami sesterských firem VCL GROUP
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- znalost MS Office, aktivní práce s PC
- ŘP sk. B
- komunikační schopnosti
- organizační schopnosti
- aktivní znalost anglického jazyka (slovem i písmem) a další jazyk výhodou
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost, flexibilita
Nabízíme
- pracovní smlouvu na dobu určitou, po zapracování na dobu neurčitou
- práci na plný úvazek
- stravenková karta – ve výši 210,-Kč/den
- týden dovolené navíc
- 2 dny sick days
- služební mobil
Místo výkonu práce
- Brno - Horní Heršpice
Nástup
- 1.12.2025
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.