Správa Oblastní charity Třebíč organizačně, personálně a ekonomicky podporuje všechny střediska Oblastní charity. Kompetenčně do ní spadá personální oddělení, projektový manažer, fundraising, styk s veřejností, účetnictví a rozpočty všech středisek a dobrovolnické centrum.
- vedení kompletní agendy v personálním systému Vema, vystavování smluv, dodatků a ostatních pracovněprávních dokumentů
- příprava podkladů pro zpracování mezd
- komunikace s úřady
- kontrola plnění zákonných opatření
- poradenství zaměstnancům a vyřizování jejich požadavků
- příprava reportů pro vedení organizace
- evidence pracovních dokumentů
- dokončené minimálně středoškolské studium v oblasti blízké pracovní náplni nabízené pozice
- praxe na obdobné pozici po dobu minimálně 3 roky
- dobrou orientaci v pracovněprávní legislativě
- schopnost pracovat samostatně
- důraz na loajalitu, samostatnost a pečlivost
- dobré komunikační schopnosti
- pokročilá znalost práce na PC
- respekt k hodnotám organizace
- trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost
- řidičský průkaz sk. B
- znalost systému Vema
- práci na hlavní pracovní poměr úvazek 0,75 s předpokládaných nástupem od 01.01.2026
- platové ohodnocení v závislosti na praxi a dosaženém vzdělání
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky
- Sick day
- finanční odměny při pracovním jubileu
- zajímavá a kreativní práce v příjemném pracovním prostřední
- možnost dalšího vzdělávání
- duchovní podpora v případě zájmu
- pracoviště v Třebíči
Přijímací řízení probíhá formou ústního pohovoru.
Svůj profesní životopis včetně stručného motivačního dopisu zašlete do 31.10.2025.
Kontaktní osoba: Ivana Křížová, HR manažer, tel.: 734 395 818
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.