Benefity:
vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, možnost občasné práce z domova, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, mobilní telefon, firemní akce, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, dog-friendly office
Vhodné i pro:
osoby bez praxe
Zařazení:
administrativní pracovník, marketingový výzkum, administrativa, marketing, média a reklama
Co říká MARKET VISION s.r.o. o pozici
Jsme česká výzkumná agentura s moderním a progresivním přístupem. Specializujeme se na výzkum trhu, mystery shopping, zákaznickou zkušenost a monitoring konkurence. Naše firemní hodnoty vyjadřuje zkratka PACT – partnerství, (z)odpovědnost, spolupráce a důvěra. Věříme, že kvalitní výsledky vznikají tam, kde lidé táhnou za jeden provaz, mají prostor být odpovědní a mohou se na sebe spolehnout.
Ročně provádíme stovky různorodých projektů v ČR a na Slovensku a k jejich realizaci využíváme vlastní aplikace, které pro nás vyvíjí naši vlastní programátoři a grafici. Pro více informací se prosím podívejte na www.marketvision.cz
Z retailu do světa projektů? Pojď do toho s námi!
Pracoval(a) jsi v obchodě, kavárně nebo kdekoliv, kde se denně potkáváš se zákazníky? Máš organizační talent, rád(a) komunikuješ a chceš zkusit něco nového – z prodejní plochy k práci, kde můžeš svoje zkušenosti využít naplno?
Hledáme člověka, který se stane koordinátorem projektů mystery shoppingu – tedy někým, kdo pomáhá firmám zlepšovat zákaznickou zkušenost. Každý den trochu jiný, spousta kontaktu s lidmi, trochu administrativy a hlavně pocit, že tvoje práce má dopad.
Co budeš mít na starosti:
Projekty pod kontrolou – od zveřejnění zadání přes výběr vhodných spolupracovníků až po finální realizaci.
Komunikaci s lidmi – telefon, e-mail, aplikace. Budeš spojkou mezi našimi klienty a sítí mystery shopperů.
Administrativu, která dává smysl – příprava podkladů pro výplaty, evidence a zajištění hladkého průběhu projektů.
Růst naší sítě – zapojíš se i do náboru nových spolupracovníků a rozvojových aktivit. Tvé nápady na marketing nebo zlepšení aplikace rozhodně neusnou v šuplíku.
Co ti nabízíme:
Možnost růstu – naučíš se vést projekty, komunikovat napříč odvětvími a postupně posilovat svou roli.
Flexibilitu – pracovní dobu si částečně přizpůsobíš, občasný home office je samozřejmost.
Balíček benefitů: 25 dní dovolené + sick days, stravenkový paušál, příspěvek na penzijko nebo Multisport, lekce angličtiny s rodilým mluvčím, pravidelné firemní akce a teambuildingy
Moderní kanceláře na Brumlovce a přátelský tým, kde se rychle zabydlíš.
Koho hledáme:
Komunikativního člověka, kterého baví práce s lidmi a umí si zorganizovat den.
Někoho, kdo zvládá práci s počítačem (MS Office je základ).
Spolehlivou a zodpovědnou osobnost, která chce růst a učit se nové věci.
Výhodou je, pokud už máš nějakou zkušenost s lidmi – třeba z obchodu, gastronomie nebo služeb.
(Pokud ještě studuješ navazující VŠ a plánuješ brzy nastoupit na plný úvazek, i pro tebe může být tato role ideální.)
Jak se přidat:
Pokud ti zní dobře práce, kde se kombinuje komunikace, organizace a možnost podílet se na inovacích, ozvi se nám. Pošli CV a pár řádků o sobě – rádi se s tebou potkáme osobně.
👉 Třeba už brzy budeš ten, kdo bude stát za hladkým průběhem našich projektů.
Pošlete odpověď na pozici Koordinátor/ka projektů v týmu Operations
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost MARKET VISION s.r.o., IČO: 26502097, Baarova 1405/3a, Praha, Michle, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.