Zákaznická podpora, která má smysl
Věříme, že podpora není jen o řešení problémů - je o pomoci lidem a pochopení.
Pokud vás baví hledat řešení, jasně komunikovat a stejně tak někomu o něco zlepšit den, zapadnete k nám.
Budete si psát se zákazníky, radit jim s funkcemi Super.so a pomáhat, aby jejich weby fungovaly bez potíží. Také budete hlásit chyby a sdílet nápady, jak věci zlepšit.
Jedná se o částečný úvazek (cca 2–3 hodiny denně) v časové zóně GMT-4 nebo GMT+2.
Our team is made up of people from different parts of the world, but the leadership is primarily Czech. That’s why we’re mainly looking for native Czech speakers with fluent written English skills.
…the continuation is on our website. However, we are not allowed to provide a direct link here. Please submit your interest in the position, and the system will immediately send you a link to continue.
Don’t worry – your application will not be considered binding in any way until you submit it through our website (where you will receive the link once you register).
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.