Benefity:
firemní rekreační zařízení, vzdělávací kurzy, školení, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, zdravotní volno/sickday, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, kafetérie, mobilní telefon, firemní akce, 13. plat, bonusy/prémie, flexibilní začátek/konec pracovní doby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění
Zařazení:
hr konzultant, hr specialista, mzdový účetní, personalista, personalistika a hr
Co říká ČEPRO, a.s. o pozici
Akciová společnost ČEPRO je jedním z nejvýznamnějších českých průmyslových podniků, která zajišťuje především přepravu, skladování a prodej ropných produktů. V této oblasti poskytuje přepravní, skladovací a speciální služby ostatním subjektům. Jejím posláním je také ochrana zásob státních hmotných rezerv. Zároveň provozuje síť vlastních čerpacích stanic pod obchodním názvem EuroOil a RoBiN OIL.
Pro Odbor řízení lidských zdrojů hledáme zkušeného kolegu/kolegyni na pozici Specialista HR/Mzdová účetní se zaměřením na agendu mzdového účetnictví, specializované personální agendy a personální administrativu, včetně metodické podpory.
komplexní zpracování a kontrola mezd a docházky zaměstnanců přidělených pracovišť v souladu s platnými předpisy
zpracování související agendy – např. mimořádné odměny, příspěvky na penzijní připojištění, srážky ze mzdy, exekuce, insolvence, pracovní neschopnosti, pracovní úrazy, apod.
daňová prohlášení, roční zúčtování daně z příjmů
vyřizování požadavků zaměstnanců (potvrzení o příjmu apod.)
zpracování statistických výkazů, příprava reportů, roční závěrky mezd apod.
administrativa spojená se změnami ve mzdové agendě (např. nástupy, výstupy, změny pracovních poměrů)
pracovněprávní a mzdové poradenství zaměstnancům, včetně poskytování součinnosti vedoucím zaměstnancům v oblasti zpracování docházky a podkladů pro mzdy
vybraná personální administrativa, vedení osobních spisů
komunikace s příslušnými institucemi v pracovněprávní oblasti (ZP, ČSSZ, ÚP, ČSÚ, FÚ aj.)
výhledově spolupráce při zajištění agendy pracovnělékařských služeb
sledování změn v oblasti pracovního práva, právních předpisů ve mzdové a daňové oblasti, nemocenského a zdravotního pojištění, sociálního a důchodového zabezpečení a ostatních souvisejících předpisů
Požadujeme:
SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
minimálně 2 roky doložené praxe v oblasti mzdového účetnictví
znalost mzdových předpisů, zákoníku práce a souvisejících předpisů
znalost MS Office - Excel, Word
samostatnost, pečlivost a zodpovědnost se smyslem pro detail
výborné organizační a komunikační schopnosti
bezúhonnost, spolehlivost, preciznost
Výhodou:
zkušenost s personálním informačním systémem EGJE od společnosti Elanor
zkušenost se zpracováním mezd v různých typech provozů – vícesměnné, nepřetržité atd.
zkušenost s agendou související s pracovnělékařskými službami
Nabízíme:
stabilní zázemí významné české společnosti
zajímavou a odpovědnou práci v profesionálním kolektivu na plný úvazek
pravidelné odborné vzdělávání a školení
motivační finanční ohodnocení
flexibilní pracovní dobu v rozsahu 37,5 hodin týdně (bez přestávky na jídlo a oddech)
pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s čtyřměsíční zkušební dobou (po roce dojde, v případě oboustranné spokojenosti a dohody, ke změně pracovního poměru na dobu neurčitou)
Benefity 2025:
5 týdnů dovolené
3 dny osobního volna (po zkušební době)
stravenky (165 Kč/den, zaměstnanec hradí 20 Kč)
Cafeteria (až 13 000 Kč/rok dle délky trvání pracovního poměru, po zkušební době/volnočasové aktivity, dovolená, zdravotní péče a další)
karta EUROOIL (sleva 2 Kč/l, po zkušební době)
pří vlastní úložce 500 Kč příspěvek na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření nebo dlouhodobý investiční produkt (DIP) ve výši 3 000 Kč/měsíc (po zkušební době)
příspěvek ve výši 2500 Kč ročně na pojištění odpovědnosti zaměstnance za škodu způsobenou zaměstnavateli v souladu s podmínkami určenými v kolektivní smlouvě (po zkušební době)
ELA – konzultační a edukační služby zdarma/edukace a zlepšování gramotnosti v oblasti zdravého životního stylu, v oblasti finanční, právní a psychologické (po zkušební době)
Informace o nástupu:
nástup 1. 1. 2026 nebo dle dohody
Životopisy zasílejte, prosím, prostřednictvím odpovědního tlačítka na portálech jobs.cz nebo prace.cz.
Pošlete odpověď na pozici Specialista HR/Mzdová účetní Hněvice (M/Ž) okr. Litoměřice
Společnost ČEPRO a.s., se sídlem Dělnická 213/12, Holešovice, 170 00 Praha 7, IČO: 601 93 531, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, spisová značka B 2341 (dále jen „my“ nebo „ČEPRO“) v souvislosti s výběrem vhodného kandidáta na danou pracovní pozici zpracovává osobní údaje všech kandidátů, včetně Vás. Společnost ČEPRO přitom vystupuje jako správce osobních údajů, jelikož určuje účel a prostředky zpracování osobních údajů.
Zobrazit více
Vaše osobní údaje jsou zpracovávány v rozsahu, ve kterém jste nám tyto osobní údaje poskytl(a). Jedná se zejména o údaje ve Vašem životopise, motivačním dopise či informace poskytnuté při komunikaci s námi, včetně osobního pohovoru. Tyto údaje zpracováváme pouze pro účely tohoto výběrového řízení a pouze po dobu do skončení výběrového řízení, pokud nám neudělíte svůj souhlas k dalšímu zpracování. Zákonným důvodem zpracování Vašich osobních údajů je posouzení Vaší osoby jako uchazeče o nabízenou pracovní pozici před uzavřením pracovní smlouvy.
Poskytnutí Vašich osobních údajů je nezbytné pro možnost účastnit se výběrového řízení.
Dále bychom Vás chtěli upozornit, že při vedení výběrového řízení získáváme nebo můžeme získávat Vaše osobní údaje dále z veřejně dostupných zdrojů (sociální sítě) nebo od subjektů, se kterými spolupracujeme na základě smlouvy (personální agentury, poskytovatelé inzerce). Vaše osobní údaje, získané a zpracovávané v souvislosti s vedením výběrového řízení, nepředáváme žádným třetím stranám.
Práva v oblasti zpracování osobních údajů:
V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů ze strany společnosti ČEPRO můžete uplatňovat následující práva:
a) právo na přístup k Vašim osobním údajům a na pořízení kopie osobních údajů, které zpracováváme;
b) právo na opravu a doplnění Vašich osobních údajů v případě, že zjistíte, že o Vás zpracováváme nesprávné nebo nepřesné osobní údaje;
c) právo na výmaz Vašich osobních údajů. Na Vaši žádost můžeme za určitých, právními předpisy stanovených podmínek vymazat Vaše osobní údaje;
d) právo na omezení zpracování Vašich osobních údajů;
e) právo odvolat Váš udělený souhlas;
f) právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů.
V případě dotazů či žádostí o uplatnění některého z Vašich práv nás můžete kontaktovat uvedenou kontaktní osobu.