Co vás čeká:
• zpracování obchodních případů – mezinárodní přepravy od A do Z (organizace přepravy zboží a zásilek, kalkulace, cenové nabídky, platební podmínky, komunikace s dopravci a klienty, reklamace, škody, řešení pohledávek ).
• komunikace s řidiči, plánování tras, atd.
• nastavování procesů
• rozvíjení vztahů se stávajícími zákazníky
• práce v provozním softwaru společnosti
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
• SŠ nebo VŠ vzdělání
• nutnost předchozí praxe na obdobné pozici
• pokročilá AJ
• uživatelská znalost PC a kancelářských aplikací, zejména Raal trans, Timocom, Teleroute
• spolehlivost, komunikativnost, samostatnost a ochota učit se novým věcem
Výhodou bude, pokud budete umět
• ruština nebo ukrajinština výhodou
Co vám můžeme nabídnout:
• zajímavou, různorodou, samostatnou a odpovědnou práci
• zázemí silné společnosti s dlouhou tradicí
• nadstandardní mzdové ohodnocení
• systém firemních benefitů (Edenred, závodní stravování, příspěvek na životní / důchodové pojištění
• nástup dle dohody
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.