Česká společnost zajišťující služby v oblasti facility managementu hledá nového kolegu na pozici technika pro administrativní budovu v centru Prahy:
Co bude Vaší náplní práce:
- Práce v týmu s kolegy na technické správě budov v rámci daného areálu
- Udržování objektu a technického vybavení, odstraňování vzniklých závad
- Zajišťování Provádění běžných údržbářských a opravárenských prací
- Udržování zeleně a komunikací
- Provádění dalších potřeb v oblasti správy budov
- Základní práce na PC
Požadujeme:
- Základní znalost práce na PC (Outlook, Word, Excel)
- Technické dovednosti
- Zkušenosti v oblasti údržby / správy objektů
- Trestná bezúhonnost
- Zkušenosti s drobnými instalatérskými či zámečnickými pracemi výhodou
- Platné oprávnění k samostatnému provádění drobných elektro prací výhodou
Nabízíme
- Pravidelnou pracovní dobu PO – PÁ 8:00 – 16:30
- Příjemný kolektiv s přátelskou atmosférou
- Práci na HPP
- Adekvátní finanční ohodnocení
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.