SAB servis je ryze česká společnost a ve svém oboru nejrychleji rostoucí firmou na trhu.
Jsme servisní organizace (pool), která se stará o finančně poradenské firmy a jejich lídry.
Co to znamená konkrétně? Řešíme veškeré požadavky ke spokojenosti našich partnerů. Ať už jim poskytujeme IT systémy, obchodní a metodické fintech nástroje, právní a obchodní podporu nebo je propojujeme s finančními institucemi na trhu.
Kdo se k nám bude hodit?🎯
U nás to žije! Jsme každá jiná, ale spojuje nás chuť pomáhat, zlepšovat se a dělat věci poctivě i s nadhledem. V týmu podpory hledáme lidi, kteří se nebojí komunikovat, mají pochopení pro ostatní a chtějí být součástí týmu, kde si říkáme věci na rovinu a umíme se i zasmát. Když si to sedne lidsky, všechno ostatní se dá naučit.
Tým podpory aktuálně tvoří tři specialistky: Gabča, Lucka a Žanda, a opírají se o zkušenosti dvou teamleaderek, Elišky a Nikči. Celý tým vede manažerka Andul, která věří v lidské vedení a úspěšně vybudovala celý tým.
Co je hlavní náplní práce specialisty/ky oddělení podpory?📞💻
- Budeš řešit dotazy poradců i kolegů z různých komunikačních kanálů s profesionalitou a klidem.
- Dokážeš srozumitelně a jasně vysvětlit i složitější informace.
- Aktivně se budeš učit novým věcem o produktech, procesech a nástrojích SABu.
- Umíš si samostatně dohledat potřebné informace a poradit si bez parťáka po svém boku.
- Umíš si dobře zorganizovat práci, určit priority a dotahovat věci do konce.
- Pomáháš budovat důvěru a spokojenost poradců díky vstřícnému a lidskému přístupu.
- Budeš se podílet na testování nových nástrojů a pomáhat zlepšovat jejich funkčnost.
- Aktivně se zapojíš do týmových porad, sdílení nápadů a zlepšování procesů.
Co bys měl/a mít a umět?💡
- Máš výbornou češtinu v psané i mluvené podobě a umíš se vyjadřovat jasně, srozumitelně a s citem pro tón.
- Jsi jako doma v online prostředí a zvládneš pracovat s více systémy najednou.
- Přemýšlíš systematicky a umíš si v informacích udržet pořádek.
- Dokážeš stanovit priority, rozhodovat se rychle a dotahovat věci do konce.
- Umíš si poradit, ale také víš, kdy je lepší říct „nevím, potřebuju pomoct“.
- Zvládáš stresové situace s klidem a nadhledem.
- Máš zkušenost z finančního prostředí a základní znalost práce s daty nebo systémy typu CRM, podpory/helpdesku nebo back office.
Co nabízíme my?🎁
- Smysluplnou práci, která má dopad a není jen o přeposílání dotazů.
- Podporující tým, kde se na sebe můžeme spolehnout, pomáháme si a kryjeme si záda, jsme si oporou a nikoho nenecháme „plavat“.
- Příjemné neformální pracovní prostředí.
- 5 týdnů dovolené, výhodná multisportka po zkušebce, ovoce a nápoje na pracovišti, plnohodnotná vybavená kuchyň, dog friendly kancelář, sick days od druhého roku a mnoho dalšího.
- Možnost občasné práce z domova (po zaškolení).
Náš tým PODPORY🧡
Oddělení podpory je srdcem komunikace mezi poradci, interními týmy a systémovými nástroji společnosti. Každý den pomáháme řešit nejrůznější dotazy, vysvětlujeme procesy a zajišťujeme, aby naši poradci i kolegové měli vždy rychlé, jasné a odborné odpovědi.
Naším cílem je poskytovat profesionální, vstřícnou a lidskou podporu, díky které mohou poradci bez zbytečných překážek dělat svou práci naplno a s jistotou, že se na nás mohou kdykoli obrátit.
Součástí naší práce je také správa a rozvoj znalostní databáze, testování nových nástrojů a systémových změn, hlášení chyb a úzká spolupráce s vývojovým oddělením. Aktivně se podílíme na rozvoji interní AI platformy a neustále hledáme cesty, jak naše procesy i služby zlepšovat. Díváme se dopředu, učíme se z každé zkušenosti a jsme hrdé na to, že dokážeme poradit, vysvětlit i zlepšit den.
Nástup možný ihned nebo dle domluvy.