Co vás čeká
Komplexní vedení účetní agendy společnosti (mimo mezd) v souladu s českou legislativou a interními směrnicemi
Zajištění úplnosti a správnosti účetních záznamů a jejich pravidelná kontrola
Příprava podkladů pro daňová přiznání (DPH, DPPO)
Sestavování přiznání k DPH
Spolupráce s auditory, daňovými poradci a finančními institucemi
Vedení evidence pohledávek a závazků, správa saldokont
Účtování bankovních výpisů, pokladen, interních dokladů a záloh
Evidence a účtování dlouhodobého hmotného i nehmotného majetku
Správa a kontrola účtování časového rozlišení nákladů a výnosů, dohadných položek a rezerv
Účtování tuzemských i zahraničních faktur
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Min. 5 let praxe v oblasti vedení účetnictví, ideálně ve středně velké firmě
Praktické zkušenosti s vedením kompletní účetní agendy (majetek, pohledávky, závazky, DPH, roční závěrky) Zkušenost s ročními uzávěrkami a přípravou podkladů pro audit
Základní orientace v daňové problematice (DPH, daň z příjmu právnických osob)
Znalost českých účetních standardů
Uživatelská znalost MS Excel a MS Word
Výhodou bude, pokud budete umět
Znalost práce s účetním SW Helios INUVIO
Co vám můžeme nabídnout
Práci v příjemném malém kolektivu
5 týdnů dovolená
3 dny sick days
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.