Co říká Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky o pozici
Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky Vám od roku 1993 zajišťuje lékařskou péči prostřednictvím špičkových odborníků ve vojenských i civilních zdravotnických zařízeních (např. Ústřední vojenská nemocnice Praha, Ústav leteckého zdravotnictví Praha, Vojenský rehabilitační ústav Slapy, Nemocnice Na Homolce atd.) a lázeňských ústavech. Zaručujeme seriózní jednání s pojištěnci a lékaři. O své pojištěnce pečujeme prostřednictvím smluvní zdravotnické sítě v celé České republice.
VoZP ČR díky hospodárnému zacházení s finančními prostředky plynoucími nejen z veřejného zdravotního pojištění a cílevědomým hospodařením s vlastními fondy, nabízí svým pojištěncům výhody v podobě příspěvků zaměřeným především na prevenci zdraví.
VoZP zavedla a udržuje systém kvality splňující požadavky ČSN EN ISO 9001:2016. Pojišťovna jej získala na základě úspěšného auditu kvality, který byl ukončen v červenci 2021 v roce 2024 a 2025 úspěšně obhájen.
VOJENSKÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČR
hledá zaměstnance na pozici
referent klientských služeb
Pro jednatelství VoZP ČR v Jihlavě hledáme posilu do týmu, která bude:
zajišťovat jak přímý, tak telefonní kontakt se stávajícími i novými klienty VoZP ČR, včetně poskytnutí komplexního informačního servisu
prostřednictvím telefonické komunikace aktivně oslovovat stávající kmen pojištěnců
podílet se na zajištění plynulého chodu klientského pracoviště
zajišťovat komunikaci s pobočkou VoZP ČR v Brně, podílet se ve stanoveném rozsahu na plnění úkolů oddělení
aktivně propagovat produkty pojišťovny a osobně se zúčastňovat marketingových a propagačních akcí v rámci regionu pobočky
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
výborné komunikační a argumentační dovednosti
velmi dobrou znalost českého jazyka jak v ústní, tak písemné formě
příjemný a kultivovaný hlasový projev
vstřícnost a ochotu při jednání s klienty
obchodní dovednosti na výborné úrovni
reprezentativní vystupování, samostatnost, pečlivost, trpělivost, odolnost vůči stresu a týmového ducha
aktivní přístup k práci a „tah na branku“
dobrá znalost práce na PC (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
řidičský průkaz skupiny B (není podmínkou, ale výhodou)
SŠ vzdělání
trestní bezúhonnost doložená trestním rejstříkem ne starším než 3 měsíce.
Výhodou bude, pokud budete umět
Sem uveďte takové znalosti a dovednosti, na kterých sice nutně netrváte, ale které na této pozici oceníte.
Co vám můžeme nabídnout
zajímavou a různorodou práci na HPP
spolupráci s významnými klienty jako je např. AČR
kompletní zaškolení od zkušených kolegů, získání nových znalostí a dovedností
příjemný kolektiv a podporu kmenové brněnské pobočky
odpovídající finanční ohodnocení a výkonnostní odměny
stravenky, dovolená 6 týdnů a další benefity
Nástup k 1.12.2025. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
V případě, že Vás naše nabídka oslovila, prosíme o zaslání životopisu včetně motivačního dopisu odpovědí na tento inzerát.
Pošlete odpověď na pozici referent klientských služeb
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky, IČO: 47114975, Drahobejlova 1404/4, Praha, Libeň, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.