Administrativní podpora vedení společnosti (převážně z domova)
Plat neuveden
Odpověď dostanete do 2 týdnů
Firma:
EAST BALANCE s.r.o.(zaměstnavatel)
Místo pracoviště:
Praha
Pracovní poměr:
brigády
Smluvní vztah:
dohoda o pracovní činnosti
Probíhá:
od
3.11.2025
do 30.6.2026
Jazyky:čeština (výborná) a angličtina (pokročilá)
Benefity:
individuální rozvržení pracovní doby, flexibilní začátek/konec pracovní doby
Vhodné i pro:
osoby na mateřské/rodičovské
Zařazení:
administrativní pracovník, asistent/asistentka, pracovník back office, fakturant/fakturantka, administrativa, finance a ekonomika
Co říká EAST BALANCE s.r.o. o pozici
Jsme rostoucí česká firma EAST BALANCE s mezinárodním přesahem. Zaměřujeme se na vývoj a výrobu stolních jednoúčelových strojů pro ruční výrobu brýlí. Našimi zákazníky, které máme po celém světě, jsou zejména optici, designéři a nadšenci do řemesla.
📍 Místo výkonu práce: práce převážně z domova, občasná fyzická přítomnost na provozovně na Praze 6 🕓 Typ úvazku: DPČ / Pracovní smlouva 💼 Rozsah práce: cca 40-80 hodin měsíčně 📅 Nástup: ihned / dle dohody
O POZICI:
Hledáme pečlivého a samostatného člověka na výpomoc v administrativě a účetnictví. Budete poskytovat podporu CEO a COO společnosti v oblasti organizace účetních dokumentů, zpracování účetních dokladů a administrativní agendy. Pozice je vhodná pro VŠ studenty nebo rodiče na rodičovské dovolené se zkušeností z oboru, kteří hledají flexibilní spolupráci z domova.
NÁPLŇ PRÁCE:
Příprava faktur a evidence účetních dokladů
Komunikace s externí účetní firmou
Příprava podkladů pro reporty a interní přehledy
Administrativní podpora vedení společnosti (CEO a COO) a oddělení nákupu
Kontrola, archivace a správa dokumentů
Další administrativní činnosti dle aktuální potřeby
POŽADAVKY:
Zkušenost s administrativní a účetní agendou podmínkou
Dobrá znalost češtiny (slovem i písmem) a profesionální znalost angličtiny
Uživatelské počítačové znalosti a dovednosti (MS Office / Google Workspace podmínkou, ChatGPT a další online nástroje výhodou)
Pečlivost, spolehlivost a smysl pro detail
Samostatnost a dobrá organizace práce
Schopnost komunikovat a řešit úkoly na dálku
SŠ vzdělání s maturitou
NABÍZÍME:
Práci z domova (home office) s časovou flexibilitou
Odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností
Možnost nahlédnout do fungování malé mezinárodní firmy
Příjemné a přátelské pracovní prostředí
Ideální doplněk ke studiu nebo během rodičovské dovolené
Pošlete odpověď na pozici Administrativní podpora vedení společnosti (převážně z domova)
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost EAST BALANCE s.r.o., IČO: 07642971, Vladislavova 250, Písek, Pražské Předměstí, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost Alma Career Czechia s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů.
Zobrazit více
Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte právo (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.
Další informace o zpracování údajů společností Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, IČO: 264 41 381, jsou dostupné na https://almacareer.com/gdpr.