Hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici HR Generalist, který/á se stane důležitou součástí našeho týmu. V této roli budete doprovázet zaměstnance napříč celým jejich pracovním cyklem – od náboru, onboardingu, každodenní HR podpory, rozvoje a interní komunikace, až po offboarding a ukončení pracovního poměru.
Stanete se klíčovým partnerem jak pro zaměstnance, tak pro vedení společnosti a budete mít prostor aktivně ovlivňovat HR procesy a firemní kulturu.
Co bude Vaší náplní práce?
• Kompletní vedení náborového procesu – tvorba a správa inzerce, výběr vhodných kanálů, vedení pohovorů, onboarding nových zaměstnanců
• Personální administrativa – příprava smluv, podklady pro mzdy, správa školení a agendy BOZP
• Spolupráce s vedením při řešení personálních záležitostí, podpora manažerů v HR agendě
• Návrh, nastavení a optimalizace HR procesů a interních standardů
• Aktivní podpora firemní kultury, organizace interních akcí, péče o zaměstnance
• Sledování a reporting klíčových HR ukazatelů (HR KPI)
Co od Vás očekáváme?
• Dobrá znalost zákoníku práce a HR procesů
• Angličtinu na pokročilé úrovni (min. B2) – každodenní komunikace
• Pečlivost, spolehlivost a diskrétní přístup
• Praxi na podobné pozici (výhodou)
• Uživatelskou znalost MS Office
Co Vám nabízíme?
• 5 týdnů dovolené
• Flexibilní pracovní dobu
• Příspěvek na stravování
• Docházkový bonus
• Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání (kurzy, školení)
• Přátelské a podporující pracovní prostředí
........................................................................
We are looking for a new colleague for the position of HR Generalist, who will become an important part of our team. In this role, you will accompany employees throughout their entire work cycle – from recruitment, onboarding, day-to-day HR support, development and internal communication, to offboarding and termination.
You will become a key partner for both employees and company management, and you will have the space to actively influence HR processes and company culture.
What will be your job description?
• Complete management of the recruitment process – creation and management of advertising, selection of suitable channels, conducting interviews, onboarding of new employees
• Personnel administration – preparation of contracts, payroll documents, management of training and OHS agenda
• Cooperation with management in dealing with personnel matters, support for managers in the HR agenda
• Design, setup and optimization of HR processes and internal standards
• Active support of corporate culture, organization of internal events, care for employees
• Monitoring and reporting of key HR indicators (HR KPIs)
What do we expect from you?
• Good knowledge of the Labour Code and HR processes
• English at an advanced level (min. B2) – everyday communication
• Diligence, reliability and a discreet approach
• Experience in a similar position (advantage)
• User knowledge of MS Office
What do we offer you?
• 5 weeks vacation
• Flexible working hours
• Attendance bonus
• Meal allowance
• Opportunity for professional growth and further education (courses, training)
• Friendly and supportive working environment
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.