Jsme jednou z největších poradenských a zprostředkovatelských společností v oblasti financí a realit na českém i slovenském trhu. Od roku 1998 jsme získali v ČR důvěru více než 600 000 klientů. Poskytujeme také služby přes 4 000 firmám. Naše služby poskytuje přibližně 2000 finančních a realitních konzultantů na více než 160 obchodních místech.
Co vás čeká?
- Péče o návštěvy, komunikace s obchodními partnery
- Zajištění provozu centrály – pošta, objednávky, pokladna, atd.
- Spolupráce a poskytování podkladů dalším oddělením v rámci společnosti
Co požadujeme?
- Iniciativu a samostatnost při řešení úkolů, organizační schopnosti
- Ochotu učit se nové věci
- Spolehlivost, odpovědnost, pečlivost a smysl pro detail
- Schopnost spolupracovat a táhnout za jeden provaz
- Znalost práce v MSOffice (v základní úrovni)
- Úplné středoškolské vzdělání s maturitou
Koho hledáme?
Do týmu hledáme samostatnou kolegyni/kolegu, důslednou/ného při řešení zadaných úkolů. Uvítáme její/jeho proaktivní přístup k řešení problémů i úkolů a ochotu naučit se nové věci. Oceníme její/jeho komunikativnost, ale rádi jí/jemu pomůžeme komunikační a prezentační schopnosti zlepšit. Pozice je vhodná, i když začínáte svou pracovní kariéru, rádi Vás vše naučíme.
Co vám můžeme nabídnout
- Zaměstnání ve firmě, která je ekonomicky stabilním zaměstnavatelem v ČR s rodinným přístupem ke svým zaměstnancům.
- Práci v rámci, které si budete moci rozvíjet své znalosti a zkušenosti.
Můžete se též těšit na širokou nabídku benefitů jako např. stravenky, příspěvek na rekreaci, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, Sick days, Multisport kartu apod.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.