Naše marketingové oddělení je parta srdcařů, kteří nejdou pro nápad daleko a do kampaní i komunikace dávají všechno. A přesně do tohoto týmu teď hledáme novou posilu, která rozšíří naše řady a bude pečovat o hobby portfolio. Oceníme organizační dovednosti a neměl by pro tebe být problém přicházet s novými nápady, následně je realizovat a dovést vytyčené marketingové KPI od prvotní myšlenky k finálnímu výsledku, samozřejmě i za pomoci kolegů z jiných oddělení našeho mediálního domu BurdaMedia Extra.
Co budete dělat?
Co máte za sebou?
Co Ti nabídneme?
Brand manager v BurdaMedia Extra se bude starat o to, aby lidé naše značky milovali a vraceli se k nim pravidelně skrze vícero naplánovaných aktivit - samozřejmě hledat synergie mezi časopisy, knihami, eventy či online platformami. Pod palcem budete mít všechno počínaje grafikou, přes realizaci kampaně až po zpracování dat a vyhodnocení. Chcete být součástí přátelského kolektivu a starat se o komunikaci hobby portfolia? Napište nám!
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.