Náplň práce: Administrativní podpora ředitele, komunikace s klienty a vyřizování administrativních úkolů s vysokou mírou odpovědnosti. Zajištění správného chodu kanceláře. Zajišťování prostor pro jednání a setkání. Připomínání důležitých termínů a událostí.
Požadujeme:
střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání,
uživatelskou znalost MS Office,
schopnost samostatné i týmové práce,
flexibilitu,
komunikační dovednosti a organizační schopnosti,
spolehlivost.
Nabízíme:
platové zařazení v 9. platové třídě podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových
poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů,
· příspěvek na stravné,
· pružná pracovní doba,
· příspěvek na penzijní spoření,
· 25 dní dovolené za kalendářní rok, 5 dní indispozičního volna (sick days),
· možnost umístění dítěte do dětské skupiny.
Vhodné také pro absolventy.
Nástup dle dohody.
Pokud máte zájem o uvedenou pozici a splňujete dané požadavky, vyplňte, prosím, následující dotazník nejpozději do 21. 11. 2025. Do 1 měsíce od odeslání dotazníku budete informováni o dalším postupu.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.