Co vás čeká
Hledáme novou aktivní členku/člena týmu, která/ý se postará o prezentaci námi zastupovaných značek velkoobchodním klientům a zároveň se bude starat o jejich objednávky a další požadavky spojené s námi nabízenými službami jako je podpora prodeje, objednávání zboží, školení personálu našich partnerů atp. Kvůli prezentacím je třeba dvakrát do roka (období 2-3 týdnů) cestovat po České a Slovenské republice. Zároveň je po zapracování možnost se jednou až dvakrát ročně účastnit školení a prezentací v sídlech našich obchodních partnerů ve Francii, Belgii nebo Nizozemí.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Nejdůležitější jsou organizační, dobré komunikační a prezentační schopnosti, dobrá nálada, chuť učit se novým věcem a kladný vztah k počítači (kvůli komunikaci, správě objednávek a fakturaci).
Zároveň je hlavním předpokladem láska k módě, nejlépe ke krásnému spodnímu prádlu :-). Námi nabízené značky jsou velmi kvalitní a krásné s dlouhou tradicí, čemuž také odpovídá jejich cena. Je tedy třeba se naučit prodejní argumenty o každé značce a každém produktu a umět tyto informace předat dál. Tohle všechno Vás rádi naučíme. Na trhu působíme přes 20 let a tak hledáme někoho, kdo hledá stabilitu a dlouhodobou spolupráci.
Důležitým požadavkem je také dobrá znalost angličtiny, ve které probíhá většina jednání s dodavateli a případná školení a meetingy v zahraničí.
Co vám můžeme nabídnout
Nabízíme krásnou práci za atraktivních podmínek ve velmi příjemném kolektivu. Práce probíhá v kanceláři v Plané nad Lužnicí s občasným dojížděním do Prahy do našeho showroomu. Po zapracování je možné se domluvit i na částečné práci z domova. Nabízíme služební automobil na výjezdy za klienty i dojíždění do kanceláře, kde je možnost parkování.
Budeme se na těšit na Vaše reakce a případně na setkání s Vámi při osobním pohovoru.
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.