Co vás čeká
- Komunikace se stávajícími zahraničními klienty v rámci EU i mimo EU- zejména v AJ (emailová i telefonická komunikace, občasné osobní schůzky).
- Občasné zahraniční cesty včetně jejich organizace.
- Zpracovávání objednávek klientů a kontrola průběhu zpracování (od zadání do systému až po expedici).
- Každodenní práce s naším IT systémem K2.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
-Hledáme samostatného teamového hráče s obchodním duchem a dobrými organizačními schopnostmi.
-Je nutné mít uživatelské znalosti s prací na PC (zejména excel) a nutné je také základní účetní povědomí (fakturace, dobropisy apod.).
-Angličtina na komunikativní úrovni je podmínkou (slovem i písmem).
-Čeština na komunikativní úrovni je podmínkou.
Co vám můžeme nabídnout
- Zajímavou práci v mladém kolektivu.
- Firemní telefon, notebook, tiskárna.
- Zaměstnanecké výhody (příspěvek na dopravu, 1x týdně home office, sick days, roční odměny, poukázky na zboží)
- HPP na dobu neurčitou
NÁSTUP OD LEDNA 2026.
Pracovní doba (částečně flexibilní)
Po-Čt: 8:00-17:00
Pá: 8:00-15:00
Nechcete odpovídat na mobilu? Nechte si nabídku připomenout později.